Ga naar inhoud

Kuipklemmen


GreenMachine
 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Een tegenvaller en een meevaller.

Tegenvaller: de schroefnagels zijn sinds het starten van de groepsinkoop aktie 1,74 euro duurder geworden per doos van 250.

Meevaller: er hoeven geen verzendkosten van 15 euro betaald te worden voor deze order. :)

In plaats van 71,95 voor de 250 schroefnagels, kost de doos nu 56,17 euro. Dit betekent dat de kosten per deelnemer niet 7,99 euro voor 27 schroefnagels, maar 6,24 euro zijn. Elke deelnemer krijgt dus 1,75 euro terug. Ik maak dit bedrag zsm aan eenieder over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De schroefnagels zijn binnen!

 

 

Ik heb er even eentje uitgeprobeerd. De schroefjes zitten vast in hun omhulsel en moeten eerst "losgebroken" worden. Dat lukte mij niet door de schroefnagel met de hand vast te houden en met een schroevendraaier te schroeven. Ik heb de schroefnagel voorzichtig met een tang vastgepakt en met schroevendraaier gedraaid. Met een "knak" kwam ie los en daarna is de schroef soepel in en uit de nagel te draaien. Het past perfect op het kuipwerk! Makkelijk en soepel te monteren/vast te draaien en ook heel goed weer los te draaien(en weer vast te draaien enz.). Ik heb het schroefnageltje probleemloos twee keer erin en er weer uit geschroefd. De verbinding die tot stand komt is ook erg stevig, steviger dan bij de originele fastners en het ziet er erg netjes uit; ik ben erg tevreden. Ik heb overigens geen kruiskop schroevendraaier gebruikt, maar een klein electriciteits schroevendraaiertje die precies in de groef past. Je hebt dan voldoende grip en kunt schroeven zonder de kop te beschadigen. Geen van mijn kruiskop schroevendraaiers paste er goed op.

 

Dit weekend ga ik de fastners verzenden aan diegenen die niet naar Gasselternijveen komen de 21e en alvast pakketjes van 27 stuks maken voor de overige schroefnagelbezitters.

Bas

 

EDIT:

Deze kruiskopschroevendraaier past wel goed en werkt beter dan een kleine gewone schroevendraaier:

 

 

En het is makkelijker het schroefje gewoon van de nagel af te breken voor eerste gebruik; dat kan wel gewoon met de hand:

 

aangepast door VFoRever
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hulde aan VFoRever,

bedankt Bas!!

gr

Ed(elta)

 

Als je deze schroefnagels ziet en gebruikt dan begrijp je eigenlijk niet dat Honda van die onmogelijke dingen gebruikt. AFgelopen week had ik de kuip er nog even af maar :pompomdown: wat een rotnagels zijn die originele zeg.

Zo, dat ben ik nog evve kwijt, nu verder met de nieuwe :D

aangepast door Delta
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...