Ga naar inhoud

InkoopActie! - Achterlichten en knippers helder/smoke


WilcoZwolle
 Delen

Aanbevolen berichten

Voor diegenen die twijfelen omdat ze niet weten hoe de heldere eruit zien op een zilveren VTEC: er staan foto's van die van mij in de aankopen show off post pagina 50: link

 

FF een tip,

Als men in bovengenoemde situatie iets wil doorlinken.

Klik dan op het nummer (in dit geval "742") rechtsboven in het reactie veld. Een pop up opent zich met daar in de url vermeld die naar de juiste reactie verwijst.

Even copy/past in jouw reactie en klaar is.... ;)

Zie voorbeeld:

post-3578-1332964420.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 88
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Ik kan niet kiezen tussen transparant en smoke voor mijn zwarte 800Fi.

 

Op de sleuteldag vorig jaar in Delft was er een nieuwe forummer met transparant op zijn zwarte Fi. Stond echt goed dat afstekende...

 

Maar de foto's uit dat andere onderwerp zien er ook goed uit... Ik weet het niet meer...

 

svp Prijs via pb... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Indien er mensen zijn die twijfelen tussen helder en smoke is er ook nog altijd die speciale verf die tuningfanaten gebruiken om hun achterlichten donker te spuiten aan de binnenkant. Ik had ook eerst heldere knippers op mijn 800fi toen hij nog rood was. Bij wit vond ik smoke beter staan en heb ze dan aan de binnenkant gespoten. De lichtopbrengst is (volgens mij) dezelfde als bij smoke knipperichten. Heb dus nog een zo goed als hele spuitbus staan als iemand interesse zou hebben mag die altijd langskomen. Is op 2 minuutjes gepiept.

 

Berre

Link naar reactie
Delen op andere sites

NIET DOEN !!!!!!

Lichtopbrengst is zeker een stuk slechter.

Het is niet voor niets dat het bij APK keuring onmiddellijk tot afkeur leid.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rikus heeft wel gelijk. Ik moest bij m'n auto ook altijd de originele achterlichten er op zetten voor de APK-keuring. Nou hebbe we voor de motor natuurlijk geen keuring, maar er is vast een reden dat ze er zo goed op letten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

En dat bedoelt Bartjuuuh ook, want voor APK is het verboden om glazen van lichtarmaturen te verven.

art. 128 van de Aanvullende permanente eisen. "De glazen van de lichtarmaturen mogen niet zijn bespoten, geverfd of beplakt."

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ahh dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik had zijn post zo gelezen dat hij de originele terugplaatste voor andere achterlichten. En niet in de plaats voor gespoten lichten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...