berre Posted May 30, 2012 Share Posted May 30, 2012 Ze staan erop! Thx voor de aktie Wilco!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WilcoZwolle Posted May 31, 2012 Author Share Posted May 31, 2012 @Trebbie; Ja, flink balen... Zit zelf ook met smart te wachten. @Berre; Graag gedaan! Ben benieuwd naar het resultaat! @De Erwin; Heb jij de unit ook binnen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
De Erwin Posted May 31, 2012 Share Posted May 31, 2012 (edited) Hallo daar ja ze zijn binnen en gemonteerd en het ziet er goed uit thanks Wilco voor de moeite.Irma mijn vrouw die wil graag ook leds op haar 750 '93. maar deze zijn volgens mij niet tekoop. mvg De Erwin. Edited May 31, 2012 by De Erwin Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renegade Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Spijtig dat ik dit te laat gelezen heb... Is er toevallig iemand met een rode VFR 800 model >'02, die smoked (LED, of anders dan het standaard achterlicht) heeft gemonteerd en hiervan een foto heeft om eens te bekijken? Vind die lichten wel mooi, maar twijfel of het mooi staat bij een rooie... Zou het ook doen voor een stukje veiligheid om gezien te worden, bij daglicht valt het al rode achterlicht als het brandt en tijdens het remmen minder op heb ik het idee. Als er dan een smoked LED op zou zitten, dan is het kleurverschil al groter als het brandt en zal het beter opvallen en gezien worden... Gr, John Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRikus Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 De TS Wilco heeft een rode VTEC en heeft volgens mij foto's gepost in het aankopen show off topic VFRikus Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arno71 Posted June 7, 2012 Share Posted June 7, 2012 Op pag. 5 van dit topic heb ik reeds een lijstje met voorbeelden gepost:Link Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renegade Posted June 8, 2012 Share Posted June 8, 2012 Bedankt VFRikus en Arno, Heb wel de smoked knipperlichten gevonden, maar nog geen achterlicht bij een rode. De voorbeelden had ik wel al gevonden Arno ;-). En bij een zilvere ziet het er gaaf uit, vandaar dat wil weten of het bij rood ook 'smoelt'. Gr, John Link to comment Share on other sites More sharing options...
klein Posted June 8, 2012 Share Posted June 8, 2012 @Renegate ben ff aan het photosjoppen geweest hoop je hebt zo een indruk hoe het kan zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
WilcoZwolle Posted June 8, 2012 Author Share Posted June 8, 2012 Top! Die smoked staan hem wel erg goed moet ik zeggen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Renegade Posted June 8, 2012 Share Posted June 8, 2012 @Klein. Helemaal super, Bedankt! Ziet er inderdaad wel gaaf uit Link to comment Share on other sites More sharing options...
WilcoZwolle Posted October 15, 2012 Author Share Posted October 15, 2012 --------------------------------------------- Het heeft even geduurd (6 maanden) maar de Smoke Achterlichten voor de VTEC zijn binnen bij Goparts!!!! Ik hoop ze eind deze week in huis te hebben. Johan en Trebbie, zodra ik ze heb laat ik het weten! Qwerc, wil je even laten weten of je nog interesse hebt? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Johan Posted October 15, 2012 Share Posted October 15, 2012 Joepie!!!!!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
WilcoZwolle Posted October 18, 2012 Author Share Posted October 18, 2012 De laatste lampen zijn gearriveerd in Zwolle! Die van Johan breng ik straks even die van Trebbie gaat op de post. Heren, veel plezier ermee! Topic closed. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Arno71 Posted October 18, 2012 Share Posted October 18, 2012 Het heeft even geduurd maar geduld is een schone zaak. Hopenlijk wordt het geduld beloond en zien we de resultaten terug in het show-off topic. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts