Jump to content

Marlboro douboutje verloren

bollocks
 Share

Recommended Posts

Een mooi boutje om je duocover mee vast te zetten, met een mooi afgewerkt kopje in plaats van het standaard schroefgleufje. Zijn gemaakt door forumlid "Marlboros" en je kunt ze vast vinden met de zoekfunctie...

En intussen hier en daar ook langs de weg in de berm.........

VFRikus

Ik ben hier ook al eens naar op zoek geweest, of een alternatief.

Bij ons op de zaak zit vlakbij een filiaal van Fabory en de jongen die daar werkt kwam op het idee om deze eventueel te nemen: Chips, koppeling werkt niet........

Het is van RVS en M6. Het artikelnummer is: 55940060001 of 55790060035 o.i.d.

Ik wil ook wel een keer de moeite nemen om naar een fijnmechanica bedrijf te gaan en een offerte te laten maken maar moet dan wel een voorbeeld hebben.

Blijkbaar is er toch nog steeds vraag naar.

Aangezien MarlboroS gestopt is met het maken ervan en de meeste mensen al wel zijn voorzien is dit van Fabory misschien wel een goed alternatief.

Lang niet zo mooi als de "orginele" maar je hebt geen gereedschap nodig voor het loshalen.

Hoe maken jullie altijd zo'n koppeling waar dan staat "zoek" o.i.d. zodat de hele riedel er niet komt te staan?

Edited by VFRLoos
Voorbeelden gevonden en klikbaar gemaakt

Dat is de BBcode [ url=kopieer hier je link] en dan hier je text [ /url ] maar dan zonder spaties tussen de [] en de code.

Ik denk dat je mijn antwoord beantwoord?

Nee, nog niet. Had stiekum de hoop dat de originele toch nog zouden komen.

Ik krijg hopelijk mijn kuipdelen deze week terug van de spuiter dus kan weer gaan opbouwen :yahoo:

Als deze klaar ik maak ik een paar mooie plaatjes want dat had ik nog niet gedaan na mijn introductie

Ga dan nog wel even langs bij Fabory om er 2 te halen, laat ik dan meteen wel zien

Misschien kun je Johan eens heel lief aankijken en vragen of hij het voor elkaar kan krijgen zulk soort boutjes te maken. Ik weet namelijk dat Johan heeeeel veel dingen zelf kan maken. Wie weet dus deze ook wel.

Ik wil eventueel mijn boutje wel beschikbaar stellen aan de (metaal) wetenschap zodat ze hopelijk weer breed verkrijgbaar worden.

Dan is mijn boutje de moeder allerboutjes...ik krijg het warm van de gedachte ^_^

Ik doe bijna elke dag dingen aanvragen bij verspaningsbedrijven, dus ik kan dat boutje best eens meenemen. Meestal is het zo dat enkelstuks schreeuwend duur zijn, maar vanaf een stuk of 50 wordt het erg goed te doen... In een continudraaibank met aangedreven gereedschap moet het op zich niet zo moeilijk zijn.

als er iemand de moeite wil nemen om er een foto/tekening van te nemen en de maten er duidelijk bij wil zetten, wil ik hier in de buurt wel eens offerte laten maken.

Als er meerdere offertes zijn is er altijd wel 1 de goedkoopste

Nou Johan.... Bollocks heeft de Zijne waarschijnlijk al in België gevonden, maar klinkt alsof je je nog onsterfelijker kan maken dan je al bent. Moeten wel heel speciale boutjes zijn die dingen.

Ben blij ik een vtec heb....

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...