Ray Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 (edited) Alleen moeten de offertes wel aangevraagd worden bij bedrijven met een meerassige draaibank cq bewerkingscentrum want er zitten vlakke kanten aan dus is er ook een freesbewerking nodig. Edit: Dit zijn de betreffende boutjes: Edited April 2, 2012 by Ray Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRLoos Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Moet er eerst niet even aan Marlboro gevraagd worden wat hij ervan vindt? Het is toch zijn intellectueel eigendom of zie ik dat verkeerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Moet er eerst niet even aan Marlboro gevraagd worden wat hij ervan vindt?Het is toch zijn intellectueel eigendom of zie ik dat verkeerd? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Uit netheid zeg ik ja dat moet je hem vragen maar tenzij hij er patent op heeft aangevraagd is iedereen vrij het na te maken B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartjuuuh Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Ik heb het hem al een keer gevraagd en hij vond het toen geen probleem. Ik ben er toen alleen niet mee verder gegaan omdat het een beetje druk was... Ik heb zelf ook van die boutjes, dus ik zal er eens een opmeten en vragen wat het kost. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bazz Posted April 2, 2012 Share Posted April 2, 2012 Uit netheid zeg ik ja dat moet je hem vragen maar tenzij hij er patent op heeft aangevraagd is iedereen vrij het na te maken B) pcies Ray, maar zolang iedereen het 'Marlboros boutjes' blijft noemen wordt hij toch onsterfelijk .... (ik mag mezelf met een vtec ook gelukkig prijzen dat ik ze niet nodig heb) Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRLoos Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Mooi dat jullie het er al eerder over gehad hebben met Marlboro #helemaalgerustgesteld Link to comment Share on other sites More sharing options...
dude-nl Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 True, stukje PM van Marlboro (oktober 2011): Hey Dude... nee ik heb helaas geen boutjes meer. Misschien dat ze in de toekomst nog gemaakt zullen worden (niet door mij) maar anders zal ik als ik jou was het bij iemand vragen die er meerdere setjes heeft gekocht. Ik heb ook in mijn topic mensen er op gewezen beter 2 dan 1 setje tekopen,want net als de originele boutjes kan je ze altijd kwijtraken. Ik meen dat er iemand was met een cnc bank die misschien de boutjes ging maken,maar weet niet of dat nou doorging...ik ben ermee gestopt na er 200 gemaakt tehebben. In ieder geval succes ermee. Gr Ruud Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRLoos Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Toppie, gaan met die banaan Bartjuuuh...... Link to comment Share on other sites More sharing options...
bollocks Posted April 3, 2012 Author Share Posted April 3, 2012 Dat ziet er hoopgevend uit. Dit keer meteen groot inslaan allemaal Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice205 Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Count me in Heb eerder dit jaar contact gehad met Mr. Marlboro himself omdat ik opzoek was naar een nette oplossing mbt de duo-cover. Daarbij werd ik deze beroemde oplossing gewezen. Helaas heeft hij er geen meer en gaat ze ook niet meer maken... Dus als er een opvolger is die de productie op zich kan nemen wil ik graag 2 setjes bestellen :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartjuuuh Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Toppie, gaan met die banaan Bartjuuuh...... ik heb geen banaan, ik heb een rooie Maar ik zal eens kijken. Kom er zsm op terug! Link to comment Share on other sites More sharing options...
L1dert Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Of gaan deze niet passen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bartjuuuh Posted April 3, 2012 Share Posted April 3, 2012 Probleem daarbij is wel dat je ze heel voorzichtig aan moet draaien omdat je anders je kappen kraakt. Bij t origineel (en bij de marlboros boutjes) zit er een verdikking in het boutje, zodat je hem nooit te hard aan kunt draaien... Link to comment Share on other sites More sharing options...
japio Posted April 4, 2012 Share Posted April 4, 2012 Als iemand mij de (digitale)tekening, dxf of step file kan sturen van dit wereldberoemde boutje wil ik wel even proberen of ik iets kan regelen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts