Geestje Posted April 16, 2017 Share Posted April 16, 2017 Hmmm... ik kom er net achter dat ik ook tot de ongelukkigen hoor die één boutje verloren is. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFoRever Posted April 16, 2017 Share Posted April 16, 2017 Dat wordt geen paaseieren zoeken dit jaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mhiam Posted April 16, 2017 Share Posted April 16, 2017 Volgens mij is er toch aardig animo voor, iemand ideeën? Link to comment Share on other sites More sharing options...
vroembert Posted April 16, 2017 Share Posted April 16, 2017 https://www.fabory.com/nl/bevestigingsartikelen/binnenzeskantproducten/c/0102#1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
klein Posted April 21, 2017 Share Posted April 21, 2017 heb even een bedrijf aangeschreven dit is het antwoord Dank voor het toezenden van deze aanvraag. Zo te zien wordt het vlakke gedeelte van deze schroef gebruikt om de schroef met de hand vast te zetten. Dit platte gedeelte lijkt daarom afgerond en braamvrij. Een indicatie prijs van deze schroef M8 in RVS is ca. 7,50 tot 9,50 euro per stuk Wacht op nog een aanvraag dus even geduld 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mhiam Posted April 22, 2017 Share Posted April 22, 2017 Super! Hoor het graag Link to comment Share on other sites More sharing options...
cathje Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 Hoi. Niet het hele topic doorgespit maar ik werk bij een fijnmechanica bedrijf en kan evt vragen naar een prijsopgave en/of er ruimte is voor een klein project. Heb dan wel een goede foto met omschrijving of tekening met maten etc. nodig. En uiteraard het aantal waar het om gaat. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansjehonda Posted April 24, 2017 Share Posted April 24, 2017 Ruud heeft ooit de tekening boutje hier geplaatst maar die is pleitte. Heb hem net PM gestuurd, benieuwd of hij na 3 jaar nog automatisch mailtje krijgt Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edwin1981 Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Niemand met een fotocamera / schuifmaat? 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Als hij het op het forum gepost heeft dan moet het te vinden zijn Verstuurd vanaf mijn D5503 met Tapatalk Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansjehonda Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Haal je toverstok maar tevoorschijn Ray en maak het plaatje zichtbaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mhiam Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 (edited) Die link gaat naar ImageShack.com daar is de foto helaas al lang verwijderd......404 not found. Edited April 25, 2017 by Mhiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
vroembert Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Dat plaatje staat op imageshack, wat betekend, dat het na een bepaalde periode wordt gewist. Het is beter om de plaatjes hier te uploaden, dan blijven ze zichtbaar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cathje Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Een boutje naar me opsturen is ook goed hoor, dan kunnen ze bij ons er een prijsopgave van maken en precies namaken... Ik kan morgen evt informeren of er plek is voor zoiets, ik weet dat t erg druk is momenteel dus kan ook zijn dat ze dit soort opdrachten laten schieten natuurlijk. Kan iemand een foto plaatsen, m8 bout las ik ergens? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cathje Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Ps. Om hoeveel bouten zou het gaan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts