Jump to content

Marlboro douboutje verloren

bollocks
 Share

Recommended Posts

Hmmm... ik kom er net achter dat ik ook tot de ongelukkigen hoor die één boutje verloren is. :(

heb even een bedrijf aangeschreven dit is het antwoord

Dank voor het toezenden van deze aanvraag.

Zo te zien wordt het vlakke gedeelte van deze schroef gebruikt om de schroef met de hand vast te zetten.

Dit platte gedeelte lijkt daarom afgerond en braamvrij.

Een indicatie prijs van deze schroef M8 in RVS is ca. 7,50 tot 9,50 euro per stuk

Wacht op nog een aanvraag dus even geduld

• Like 2

Hoi. Niet het hele topic doorgespit maar ik werk bij een fijnmechanica bedrijf en kan evt vragen naar een prijsopgave en/of er ruimte is voor een klein project. Heb dan wel een goede foto met omschrijving of tekening met maten etc. nodig. En uiteraard het aantal waar het om gaat.

• Like 1

Ruud heeft ooit de tekening boutje hier geplaatst maar die is pleitte.

Heb hem net PM gestuurd, benieuwd of hij na 3 jaar nog automatisch mailtje krijgt

Als hij het op het forum gepost heeft dan moet het te vinden zijn :coolsmiley:

Verstuurd vanaf mijn D5503 met Tapatalk

Die link gaat naar ImageShack.com daar is de foto helaas al lang verwijderd......404 not found.

Edited by Mhiam

Dat plaatje staat op imageshack, wat betekend, dat het na een bepaalde periode wordt gewist.

Het is beter om de plaatjes hier te uploaden, dan blijven ze zichtbaar.

Een boutje naar me opsturen is ook goed hoor, dan kunnen ze bij ons er een prijsopgave van maken en precies namaken...

Ik kan morgen evt informeren of er plek is voor zoiets, ik weet dat t erg druk is momenteel dus kan ook zijn dat ze dit soort opdrachten laten schieten natuurlijk.

Kan iemand een foto plaatsen, m8 bout las ik ergens?

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...