Jump to content

Marlboro douboutje verloren

bollocks
 Share

Recommended Posts

Geen idee, afhankelijk van de prijs zou ik er 2 of 4 willen bestellen of drie......

Bij meerdere motorrijders gaat het totaal richting 20 of 30 stuks ???

Of schat ik dit dan te hoog (of te laag).......

De bedenker van deze boutjes had er meer dan 200 gemaakt geloof ik.

Edited by Mhiam

Kom alleen deze nog tegen...

post-3873-0-74570200-1493120122_thumb.jpg

post-3873-0-16782900-1493120131_thumb.jpg

Dit was op motor-forum, mogelijk dat hij via die weg nog bereikbaar is?

http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/12051698#12051698

Edited by Edwin1981

Bij deze even snel de maten erbij gezet de ring die er tussen zit is van kunststof 2.5mm dik

post-1672-0-95228500-1493154601_thumb.jpg

Edited by klein
  • Like 4

Iets in de maatvoering klopt volgens mij niet. Is het geen 6mm metrische draad? Anders moet de verdikking vanaf de draad een grotere diameter dan in de tekening aangegeven hebben.

Edited by VFoRever

@ VFoRever klopt typefoudje :huh:

aangepast goed opgelet :thumpup:

Edited by klein

Ik heb de tekening hier op bureau neergelegd en vraag een offerte voor tot 10-150 stuks aan, hoe meer hoe goedkoper natuurlijk.

Dan kunnen we altijd zien op welk aantal het uit komt en welke prijs daarbij hoort.

Bedrijf is STT Products in Tolbert.

Edited by cathje

Die kunststof ring was te hard, boutje trilde bij daardoor los.

Later een zachtere bij de ijzerwinkel gekocht die langer bleef zitten maar er ging er toch 1 vandoor.

Nu tip van Johan opgevolgd er geen ring tussen te zetten waardoor je ze vaster kan aandraaien...

Zit nog steeds... :D

Mocht Marlboros Boutje 2.0 doorgaan, bestel ik er toch 2

Ik kan niet zonder... ik ben Marboroboutjesverslaafd :wub:

• Like 1

Heb ook bericht gekregen van het andere bedrijf maar ik geloof dat die ze van een edelmetaal wilden maken deze club wilde 19 euro :shock: voor 1 boutje vangen die heb ik meteen terug gemaild :c040: dat ik dat erg duur vond en dat ik ze daar niet zou bestellen :nono:

• Like 1

Ik ben pas over een week weer op t werk, (werk maar 12upw en heb nu lang weekend) dus kom er op terug, er wordt een offerte gemaakt voor bout zonder ringetje nav detailtekening.

Ringetje is een koopdeel dus zoals boven genoemd vast wel bij een bouwmarkt voor een paar cent te kopen. Dit soort ringetjes worden meestal per 100 ingekocht dus dat doet de prijs dan ook weer stijgen als er maar tien bouten worden gedraaid en ze met ring moeten worden geleverd. Kan er nog wel even naar zoeken volgende week indien gewenst.

19 euro pst, pfffftttt die zijn gek!

Wat voor aantal zou je dan moeten bestellen?

Ik heb nu een offerteaanvraag voor 10-50-100 gedaan. levertijd ligt op vier weken overigens.

• Like 2

@ Arno71 dat kan als ze daadwerkelijk gemaakt gaan worden dan kun je ook bepalen om hoeveel het zou moeten gaan en wat voor prijs er dan voor komt

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...