Arno71 Posted April 27, 2017 Share Posted April 27, 2017 Het is maar een suggestie om daarmee optimaal gebruik van het forum te realiseren [emoji6] Het opzetten van de gezamenlijke aankoop is aan de initiatief nemers. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cathje Posted April 29, 2017 Share Posted April 29, 2017 Ja hoor, zodra er een offerte is die iedereen aanstaat komt dat vast wel Link to comment Share on other sites More sharing options...
boertjes Posted April 29, 2017 Share Posted April 29, 2017 Dan doe ik ook mee! Link to comment Share on other sites More sharing options...
cathje Posted May 5, 2017 Share Posted May 5, 2017 Er wordt een draaitekening van gemaakt, maar door de vormen en de bewerkingstijd zou die eerder genoemde 9,95 nog wel eens kunnen kloppen. We zullen het zien als de calculatie gemaakt is. Het is momenteel vrij druk maar als ze woensdag nog geen prijs hebben ga ik ze even achter de broek aan zitten 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mhiam Posted May 5, 2017 Share Posted May 5, 2017 Bedankt voor de update Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ploeg Posted May 5, 2017 Share Posted May 5, 2017 Ik wil graag meedoen voor een setje Marlboro boutjes. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mhiam Posted May 19, 2017 Share Posted May 19, 2017 Even een schopje....... Link to comment Share on other sites More sharing options...
cathje Posted May 20, 2017 Share Posted May 20, 2017 Dinsdag is de offerteman er weer, dan hoop ik eindelijk een prijs te kunnen noemen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
C1Rob Posted May 20, 2017 Share Posted May 20, 2017 Oeh! Mocht dit wat worden dan wi lik ook wel een setje Eventueel ken ik ook nog wel mensen in t draai/frees wereldje. Link to comment Share on other sites More sharing options...
cathje Posted May 25, 2017 Share Posted May 25, 2017 (edited) Even update. Per bout een draaitijd van 4,5 minuut, zo ver zijn ze maar nog geen officiele calculatie gemaakt, topdrukte en tis even blijven liggen. Onofficieel zo,n 6,5-7,5 euro per stuk, in ieder geval blijft het onder de 10,00. Dit is excl rubber ringetje. Levertijd is ruim een maand vanaf opdracht, dus zal wel even kunnen duren... Ik kan een inventarisatietopic openen indien gewenst. Edited May 25, 2017 by cathje 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric Posted May 25, 2017 Share Posted May 25, 2017 Ik zeg openen ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cyberob Posted May 25, 2017 Share Posted May 25, 2017 Ja, doen! Ook ik heb interesse. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ploeg Posted May 25, 2017 Share Posted May 25, 2017 Doen ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cathje Posted May 25, 2017 Share Posted May 25, 2017 BESTEL TOPIC http://www.vfroc.nl/forumVFR/index.php?showtopic=28129&hl= 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
cathje Posted June 16, 2017 Share Posted June 16, 2017 (edited) Oef, en daar ging het even mis op het werk. Door het vertrek van een collega lopen de mensen die de calculaties doen enorm achter. De directeur heeft besloten dat er geen ruimte is voor prive projecten op dit moment. Wanneer we toch via het bedrijf waar ik werk het willen laten produceren, zal het tot in het najaar duren voordat er plek is op de draaibanken. Daarnaast heeft hij genoemd dat de prijs eerder richting de 10,- gaat (ex btw) dan richting de 7,50. Dus wellicht bij die andere aanbieder een aanvraag leggen? Heb een draaitekening in pdf formaat voor evt. volgende offerteaanvragen bij andere bedrijven? Edited June 16, 2017 by cathje Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts