Jump to content

Marlboro douboutje verloren

bollocks
 Share

Recommended Posts

Het is maar een suggestie om daarmee optimaal gebruik van het forum te realiseren [emoji6] Het opzetten van de gezamenlijke aankoop is aan de initiatief nemers.

• Like 1

Er wordt een draaitekening van gemaakt, maar door de vormen en de bewerkingstijd zou die eerder genoemde 9,95 nog wel eens kunnen kloppen. We zullen het zien als de calculatie gemaakt is. Het is momenteel vrij druk maar als ze woensdag nog geen prijs hebben ga ik ze even achter de broek aan zitten ;)

• Like 1

• 2 weeks later...

Oeh!

Mocht dit wat worden dan wi lik ook wel een setje :)

Eventueel ken ik ook nog wel mensen in t draai/frees wereldje.

Even update. Per bout een draaitijd van 4,5 minuut, zo ver zijn ze maar nog geen officiele calculatie gemaakt, topdrukte en tis even blijven liggen. Onofficieel zo,n 6,5-7,5 euro per stuk, in ieder geval blijft het onder de 10,00. Dit is excl rubber ringetje.

Levertijd is ruim een maand vanaf opdracht, dus zal wel even kunnen duren... Ik kan een inventarisatietopic openen indien gewenst.

Edited by cathje
  • Like 1

• 4 weeks later...

Oef, en daar ging het even mis op het werk. Door het vertrek van een collega lopen de mensen die de calculaties doen enorm achter. De directeur heeft besloten dat er geen ruimte is voor prive projecten op dit moment. Wanneer we toch via het bedrijf waar ik werk het willen laten produceren, zal het tot in het najaar duren voordat er plek is op de draaibanken.

Daarnaast heeft hij genoemd dat de prijs eerder richting de 10,- gaat (ex btw) dan richting de 7,50. Dus wellicht bij die andere aanbieder een aanvraag leggen?

Heb een draaitekening in pdf formaat voor evt. volgende offerteaanvragen bij andere bedrijven?

Edited by cathje

Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...