Ga naar inhoud

Binnen tassen koffersets


WilcoZwolle
 Delen

Aanbevolen berichten

Die binnentassen voor de zijkoffers heb ik ook, maar zijn erg klein. Er passen er 2 in 1 zijkoffer (als je ze niet te vol doet).

Viel mij erg tegen.

Er schijnen ook binnentassen te zijn van Givi, die er ook in passen, maar dan vullend.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb een 5-tal jaar geleden ook Givi tassen gekocht, passen prima in de VTEC koffers

 

Heb DEZE gevonden, maar zien er iets anders uit. Zijn wel dezelfde als de LOUIS link hierboven, maar dan goedkoper :P

 

Heb er destijds 35 euro voor betaald bij MotoLife, daar zijn ze nu iets van 55 euro.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben dezelfde tassen als DaSuperGrover. Volgens mij zijn het deze. Ze passen erg goed in de standaard Givi koffers en in de aluminium kisten die aan mijn duitse motor hangen.

 

We zullen er waarschijnlijk wel 1 of 2 bij ons hebben tijdens de sleuteldag bij VFRikus. Als er dan een vtec is met koffers kunnen we ze wel even passen en een foto posten. Of DaSuperGrover moet ons morgen voor zijn natuurlijk.. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Punt 1: Koffers zijn niet 100% waterdicht en die tassen wel.

punt 2: als je op plaats van bestemming aankomt kan je de tassen los meenemen zonder met de hele kofferset te hoeven slepen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha. Ja dan kan het handig zijn. ik heb het nooit een probleem gevonden om met de koffers een hotel in te lopen. (doe je normaal ook volgens mij) en lekkage heb ik eigenlijk alleen ervaren met de topkoffer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Punt 1 kan ik me voorstellen, maar kan mi. goedkoper met een grote plasticzak worden opgelost.

Punt 2 heb ik nog geen gevoel bij want als je de koffer nokkievol stouwt zal je bij het inpakken wel exact moeten weten hoe de vorm van de koffer is anders kun je alsnog alles opnieuw inpakken.

 

Daarnaast zijn de koffers er makkelijk af te halen en in een hotel ook weer af te sluiten zodat je niet alles hoeft mee te zeulen als je op bestemming een trip oid. gaat maken (uiteraard zonder koffers).

 

Dus graag nog meer/andere voordelen, wie o wie?

 

Gr Newie

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...