Ga naar inhoud

met lichte spoed motorbroek gezocht


bramjanssen
 Delen

Aanbevolen berichten

mede motorfanaten,

 

aangezien ik mijn eerste tourtocht ga rijden volgende week maandag lijkt het mij wel zo slim om een motor broek aan te schaffen.

vorige week al bij motoport den bosch weze kijken maar word daar niet echt veel wijzer van.

waar ik naar opzoek ben is:

een zwarte broek

voor mooi weer (liefst met regen bescherming)

en niet te duur liefst onder de €150 (ben een hard werkende jongen maar heb niet veel te besteden :P)

wie heeft er wat tips

 

alvast bedankt

 

groetjes Bram

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ja ik had ooit het geluk een kennisje te hebben die in de motorkleding zat anders was ik nooit zo goedkoop aan mijn pak gekomen. Maar ik weet niet of het merk Lookwell nog bestaat? Daar was mijn broek ook van. Overjarig modelletje voor achterlijk weinig geld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lookwell bestaat volgens mij nog steeds. Mijn pak is er ook van en dat kocht ik een jaar of tien geleden ook als overjarig model voor weinig.

Het is intussen volgens mij al weer drie keer in de mode geweest, geloof ik.......

Interesseert me geen moer.

VFRikus

p.s. Motoport Assen heeft naast de normale winkel een een outletstore voor koopjes. vind je soms leuke dingen voor heel weinig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verhagen in Heesch is niet zo ver en verkoopt Lookwell dat een erg goede prijs/kwaliteit verhouding biedt. Voor mooi weer is leer het prettigst maar helaas niet waterdicht, dan zal je toch aan de textiel moeten, en dan heb je met jouw budget ook wat meer keus.

Maar waarom kon je niet slagen bij Motoport, een zwarte broek hebben ze dar toch wel een paar van hangen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar waarom kon je niet slagen bij Motoport, een zwarte broek hebben ze dar toch wel een paar van hangen?

 

omdat de vanaf prijs daar €160 is en je dan niets aparts hebt gewoon een zwarte textiel broek met bescherming dus zonder gore-tex regenbescherming enz enz

Link naar reactie
Delen op andere sites

omdat de vanaf prijs daar €160 is en je dan niets aparts hebt gewoon een zwarte textiel broek met bescherming dus zonder gore-tex regenbescherming enz enz

Zie de catalogus van Motoport: Fellow Aerotex, € 99,95. Textiel broek met thermovoering en membraan. Of de Trace Aerotex: € 139,95

Link naar reactie
Delen op andere sites

omdat de vanaf prijs daar €160 is en je dan niets aparts hebt gewoon een zwarte textiel broek met bescherming dus zonder gore-tex regenbescherming enz enz

Zwart <> iets aparts, Gore-Tex <> €150? Succes :D

 

Bij Termaat hebben ze wel het een en ander dat enigszins in de buurt komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh, het moet apart zijn? dat had je er niet bij gezet ... :closedeyes:

ik sluit me aan bij voorgaande spreker, succes! :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

het hoeft niet apart te zijn daarmee bedoel ik dat je een broek hebt zonder fratsen :P

maar iedereen bedankt voor de tips heb wat research gedaan naar het merk lookwel en ga morgen naar breda,

naar de motoroutlet daar verkopen ze overjarige modellen maar wel met gore tex voor een normale prijs.

 

en iedereen die niet hoeft te werken volgende week maandag kan mn nieuwe aanwinst komen bewonderen (check het touren topic ;))

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...