Ga naar inhoud

Ervaringen VFR1200X


JooST
 Delen

Aanbevolen berichten

De laatste keer dat ik erop zocht was deze helemaal niet meer te koop.

Heeft een poos op ebay gestaan via een Turkse verkoper die ze zelf maakte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Nog een aangename vooruitgang t.o.v. de VTEC.

Als de accu eruit is geweest blijven de dagtellers op de laatste stand i.p.v. weer op 0 te springen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen weekend naar de Taunus geweest en de CT is een heerlijke machine maar ik heb wel af toe ruzie met de 1 en de 2. De 2 is vaak net te laag in de toeren en de 1 weer net te hoog.

Berg op trekt hij in de 2 wel heel soepel op vanuit bijna stilstand maar voor het gevoel klopt het niet en berg af remt hij dan te weinig op de motor. In de 1is hij (met name als je net onderweg bent) weer net wat onrustig maar goed, niets kan 100% perfect zijn.

Het verbruik vond ik ook acceptabel en heb beide toerdagen kunnen doen zonder tussentijds te tanken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nu de motor 3 weken uit te staling is en ik de eerste 1000 kilometer er op heb zitten, is het mij duidelijk geworden dat de CT toch wel een lekkere motor is om mee rond te toeren. Ben er blij mee

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al ruim 3 jaar en 45000 km door dat de Crosstourer echt een heerlijke motor is om mee rond te touren, en ook met zijn tweeën erop wat ik per jaar minstens een lang weekend doe met mijn ega.

 

Bert van Es

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Volgende ervaring.

Vandaag meer dan 700km gereden en geen centje pijn.

Alleen nog wat vertrouwen krijgen in de snelle bochten (snelweg knooppunten) want daar voelt het nog wat instabiel maar ook dat gaat steeds beter.

we beginnen steeds dikkere maatjes te worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat aan de vering laat doen.

Hoger in de toeren blijven zitten.

 

Merk zelf dat de CT hoger in toeren duidelijk gewilliger is dan onderin toeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:coolsmiley:

 

 

Ik heb vandaag vooraan nieuwe remblokjes gestoken, de eerste keer op de CT, daarvoor verschillende keren gedaan op de V Strom.

 

Na plaatsing merkte ik dat ik mijn wiel moeilijk kan laten ronddraaien.

Lijkt me niet echt ok, maar vraag me af wat heb ik mis gedaan?

Rem hendel voelt goed aan, alles is terug gemonteerd zoals het hoort, maar toch...

 

Morgen nog eens alles demonteren en terug monteren, of gewoon stukje mee gaan rijden? en dan zal het wel slijten??

 

Alvast bedankt op voorhand voor de feedback.

 

grtz Drummer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zuigers heb ik netjes terug geduwd, maar ga het eens bekijken, Remvloeistof heb ik niet nagekeken.

maar zal het straks eens bekijken of dat een oorzaak kan zijn. Alvast bedankt om mee te denken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...