Ga naar inhoud

Ervaringen VFR1200X


JooST
 Delen

Aanbevolen berichten

JooST, je bent niet meer alleen met de VFR1200X hier op het forum.

 

Een DCT broertje erbij, ook in het wit :yahoo: 4 mei krijg ik hem, zal hier een piccie neer zetten.

Vandaag nog eens een flinke afstand gereden maar nu op de DCT uitvoering, na een 2 uurtjes rijden werd het toch wel heel erg leuk, zo'n automaat.

 

Knoop doorgehakt vandaag, dealer kwam mij nog iets tegemoet dus gaan met die banaan :w

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezellig hoor, zo alleenig is ook maar zo alleen he?!

 

Prima keuze DCT en nooie kleur!! :yahoo:

Als je, zoals jij, veel KM's draait is DCT zo relaxed, voelt inderdaad wel een beetje als een ouwe l*l maar niemand die het ziet dat je alleen gas geeft!

 

Je hugger kun je zeker nog van je F overzetten?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De hugger laat ik op de F zitten, die is rood, staat niet echt op deze witte machine ^_^

 

Ik ga hier een hugger van Pyramid opzetten, die schijnt erg goed te werken op de 1200X

 

071120B_NEW_VFR1200_BLACK_HUGGER (Small).JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Frank, als je deze nou over 2 jaar ook weer wil inruilen voor iets mooiers en er dan een vergelijkbaar zachte prijs voor gaat vragen als je voor de f deed; ga ik nu alvast sparen!.. Lijkt me een geweldige motorfiets om mee te rijden en ik vind m erg mooi(ondanks de spaakwielen).

Veel plezier met je nieuwe aanwinst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet jaloers ...

Ik ben niet jaloers ...

Ik ben niet jaloers ...

Ik ben niet jaloers ...

Ik ben niet jaloers ...

...

 

:)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet jaloers ...

..

:schater::schater:

 

 

 

Frank, als je deze nou over 2 jaar ook weer wil inruilen voor iets mooiers en er dan een vergelijkbaar zachte prijs voor gaat vragen als je voor de f deed; ga ik nu alvast sparen!.. Lijkt me een geweldige motorfiets om mee te rijden en ik vind m erg mooi(ondanks de spaakwielen).

 

Spaakwielen.... :rolleyes: Had ik al eens gezegd dat ik die niet mooi vind :whistle:

Maar inderdaad dat is ook het enige, deze fiets stuurt heerlijk

 

Gaat deze weg over 2 a 3 jaar? waarschijnlijk wel, geen idee hangt een beetje af van hoe het met de zaak gaat, wat voor een mooi's is er nu weer te krijgen enz enz

Maar normaal komt hij vast weer te koop in die tijd. (De boekhouder vind altijd wel dat ik wat moet afschrijven, anders blijf je belasting betalen en het is goed voor de economie. Bij een motor lukt de afschrijving wel :scratchchin: )

 

Ik zal er zuinig op zijn :183:

(Dat ben ik sowieso, altijd netjes warm rijden en de beurtjes op tijd. Het blijft een Viffer die moet je netjes behandelen :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...