Ga naar inhoud

"syncen" vtec


Fire Fighter
 Delen

Aanbevolen berichten

Na bijna het hele forum uitgeplozen te hebben en, zelf vast in de veronderstelling te zijn dat het synchroniseren alleen voor carburateur fietsen is, blijkt dat er bij een vtec fiets ook wel wat winst te behalen valt.

 

tijdens de sleuteldag in delft de laatste keer al hier en daar wat balletjes opgegooid over het zenuwachtige aan / uit reactie van de gashandel. de antwoorden waren dat dit wel eens verholpen zou kunnen zijn wanneer de vtec gesynchroniseerd is.

 

 

Nu is mijn vraag of er iemand is die a. mij wil helpen, b de benodigde apparatuur heeft en c. daar ook nog tijd voor heeft. om mijn motor onder handen te nemen.

het liefst een beetje in de buurt van rotterdam :blush: , maar wat verder is ook geen probleem, gelijk een goeie testrit voor de boeg. :whistle:

 

Ik hoor graag jullie reacties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hetzelfde geldt ook voor mijn motor ( vfr800fi 2001 ) , heb er ook intreresse in , omgeving Rotterdam/Utrecht het liefst . Of wanneer er weer een sleutel dag is in September .

aangepast door Dunya
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het aan/uit bij een niet of slecht gesyncte V-tec is echt niet dat ie te arm is maar puur omdat de SV's niet helemaal jofel staan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij een gewone 800 is het een fluitje van een cent, de VTEC is even wat listiger.

Daarnaast moet je de beschikking hebben over een vacuüm meter set.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voorkom je hier ook mee dat die loopt te hikken rond de 2500 a 3000 toeren?

Is zeer vervelend in de 30 zones, waar ik regelmatig rij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet helemaal maar het wordt er wel een heel stuk aangenamer van en een stuk rijdbaarder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er zijn een paar mods (modificaties) die je kunt uitvoeren waardoor de motor in het lage toerental gebied veel beter en rustiger loopt.

Als je een keertje langs komt wil ik ze wel voor je uitvoeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...