Jump to content

Verhoogde ruit VFR 1200

VFRoland
 Share

Recommended Posts

Roland ben je lid van de VFROC? Want als dat zo is dan zit je in de verkeerde groep.

Maar poll of niet, ik ga niet standaard aanzetten dat iedereen wordt lastiggevallen met e-mails. Daar kan iedereen zelf voor kiezen en wie dat wil moet dat maar doen.

Hallo nee geen lid vfroc wel geweest maar te veel te ver weg en te veel in nl dus niet meer lid

We dwalen af, het gaat om de ruit.

En email is zo aan te zetten, gewoon op het topic abonneren.

post-4265-1342862777.png

Kleine moeite zo gedaan.

Leuk ruitje, ik rij zelf met de Puig ziet er bijna hetzelfde uit. Succes.

Heb jij een foto van de motor met ruit???

vind persoonlijk die zij kanten beetje vreemd maar misschien in het echt wel ok ?!

Ik moet eens een goede foto maken, maar ooit met met telefoon 3 foto's voor iemand anders gemaakt op het werk.

(en niet gepoetst natuurlijk)

IMG_0276.jpg

IMG_0277.jpg

IMG_0278.jpg

• 2 weeks later...

Ziet er wel leuk uit met dat hoekje er in, zag dat je ook een 12 volt aansluiting gemaakt hebt ?

heb je daar op die plek niet veel last van vocht ?

Nope, de aansluiting is goed waterdicht.

Wat wel een probleem is wanneer je er een 12V plug in hebt zitten en je rijd in de stromende regen, dan kan er inderdaad wel water in komen, dus achteraf had ik beter een ander plekje kunnen kiezen :scratchchin:

Maar we gaan :offtopic:

En ja,

weer on-topic. Kunnen er eventueel nog wat ploatjes van de GIVI-ruit geplaatst worden... Mijn voorkeur gaat vooralsnog uit naar de dubbele bubbel van Puig, maar de GIVI zou natuurlijk ook kunnen. Is dit ook een dubbele bubbel?

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...