Ga naar inhoud

textiel jas verbrand!!! help!


Remco1990
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste vrienden,

 

Ik heb sinds 6 weken een mooie motorjas. Ik heb de jas van mijn vriendin voor mijn verjaardag gekregen en ben er echt super blij mee. Tot 5min geleden. Ik had een stukje gereden, waardoor de motor goed warm was. Eenmaal thuis wilde ik de motor opbergen, zodat ik lekker lui op de bank kon kruipen. Hiervoor heb ik de motorho... Om het klipje vast te zetten, moet ik onder de motor door. Je raad het al; mn mouw werd daar te heet en er zit een schroeiplek in!!! Echt in paniek nu. Geen idee of ze dat kunnen maken, en zo ja, waar?

Ik woon in de omgeving van utrecht en hoop dit echt met spoed op te kunnen lossen.

 

Help als jullie blieft mensen....

 

Alvast bedankt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een textiel Jas ooit gewoon eens laten repareren bij een goeie schoenmaker. Die hebben de apparatuur om zo'n jas te maken. Maar ook een goeie kleermaker - en die zal in Utrecht toch wel te vinden zijn ? - kan je vast wel uit de brand helpen. Turkse kleermakerij o.i.d. kun je ook vaak heel goed terecht. Maar of het onzichtbaar gerepareerd kan worden....??

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

:withstupid:

 

Goede ervaringen mee!

Alleen bij aanpassingen in de maatvoering is het beter om wel even langs te gaan maar in het geval van een schroeiplek moet het ook telefonisch te fixen zijn.

M.a.w. ff een belletje en je weet meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooi klote maar wel een wijze les om:

 

A: De hoes er over te doen als de motor nog heet is.

B: Niet meer vastzetten. Hij waait er echt niet af.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...