Geestje Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 (edited) Naar aanleiding van het topic van Hansjehonda een nieuw topic waar je de "Haidie Hotziedok" op bestelling door mij kan laten maken. Ik heb nu al wat printjes gemaakt, maar de vraag blijkt groter dan het aanbod. Om efficiënt nieuwe onderdelen te kunnen bestellen heb ik een bestellijst gemaakt waar je je bestelling kan opgeven. Je stuurt mij dan een PB met je naam en adres, ik stuur je dan mijn bankrekeningnummer waarmee je de "Haidie Hotziedok" kan betalen. Ik vind printjes maken leuker dan boekhouden, vandaar dat je bestelling voor mij pas geldig is als je betaald hebt. Voor de 'luie lezers': De Haidie Hotziedok houdt je spanningsregelaar in de gaten met slechts 1 LED-je Bij het in- en uitschakelen van het contact licht het witte LED-je even op als check, brandt het LED-je niet dan is de spanningsregelaar in orde. Brandt het LED-je continue dan laadt je accu niet of onvoeldoende bij, langzaam knipperen betekend dat de accu op het punt staat de geest te geven knippert het LED-je snel... zet dan je motor af en vervang de spanningsregelaar. Zie ook het filmpje op De naam Haidie Hotziedok is ontstaan door de woorden de SR-waakhond met 1 oog via Google te laten vertalen naar het Japans, luister je de vertaling af dan hoor je ...haidiehodziedok... De Haidie Hodziedok bestaat uit een ingegoten schakeling in een zwart kunststof doosje van ongeveer 7 x 5 x 2,5 cm, 1 m draad en een wit LED-je.Over de mogelijkheden hoe en waar je de SR-waakhond met 1 oog kan monteren is hier een topic gestart.De onderstaande mensen hebben interesse getoond voor de Haidie Hotziedok: de VFR bikkel heeft een Viffer gekocht met Haidie Hotziedok Zwollecity VFROOOM heeft zich verontschuldigd op de ALV voor het niet reageren maar wacht er nog even mee. perry Motochaly Michiel Maurice205 Tinus heeft inmiddels een spanningsmeter ingebouwd om de staat van de accu en spanningsregelaar continue bij te houden. vfr750 vfrtom ziet er vooralsnog even vanaf HenkTr VFR-Offers Fostar82 AngelJanpwr ken-wood heeft zich afgemeld VFRRay heeft zich afgemeld, gaat zelf iets maken rikkiej90heeft momenteel geen behoefte aan een HH Vdriver Dennis-Vtec Peanuts Brifast Epi Mover VFRide VFRek Erik H (+ bakje) Jacco76 (+ bakje) Cho (+ bakje) GreenMachine Tukje DaniëlU PB gestuurd Betaald Gemaakt Vestuurd Edited April 16, 2013 by Geestje 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Señor Sjon Posted September 17, 2012 Share Posted September 17, 2012 Ligt het aan mij of mis ik de prijs? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dude-nl Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 Is een sponsor actie. Gratis voor members Link to comment Share on other sites More sharing options...
Señor Sjon Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 Ah, dus helemaal niet open voor niet-leden? Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRikus Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 Ik denk dat het wel mee valt, ik ken zelfs een VW T3 bus met een Haidi Hotziedok. VFRikus Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRLoos Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 Ah, dus helemaal niet open voor niet-leden? Neem dude nou niet serieus PB naar Geestje en vraag hem Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRLoos Posted September 18, 2012 Share Posted September 18, 2012 Dit topic is uitsluitend bedoeld om te reageren als je een Haidie Hotziedok wilt bestellen. Niet om te vragen of er ook andere versies van gemaakt kunnen worden. Ik ga ervan uit dat als je wilt meedoen dat je dat dan aangeeft en dat Geestje dan reageert via PB met meer info. Heb je andere wensen/verlangens dan kan dat in een ander topic of via een PB gevraagd worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geestje Posted November 14, 2012 Author Share Posted November 14, 2012 De onderdelen zijn binnen, eerst een mooi bakje gemaakt met alle onderdelen ... ... en al begonnen met het klussen met kijkers ... ... ook eindelijk weer een keer op het forum kijken samen met Tim ... Tevens openingspost aangepast Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fostar82 Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Haha mooie foto's! Dus tim doet de kwaliteitscontrole.. Komt helemaal goed zo te zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRobert Posted November 14, 2012 Share Posted November 14, 2012 Leuke foto's. En ter info: Mijn hotziedog heeft zijn werk al prima gedaan (vorig jaar al aangeschaft). Kapotte spanningsregelaar. Ik heb niet stil gestaan doordat de hotziedog me al waarschuwde dat er iets niet goed was. Kortom: Perfect! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geestje Posted December 29, 2012 Author Share Posted December 29, 2012 Vandaag eindelijk (letterlijk) de draad(jes) weer opgepakt en een aantal Haidie Hotziedoks afgemaakt. Nicole heeft vanmiddag nieuwe enveloppen en postzegels gekocht dus als het meezit gaan er dit jaar nog een paar met de postbode mee. Tevens openingspost aangepast 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eric Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Leuke foto's Erik. Tim leert het al vroeg............ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fostar82 Posted December 29, 2012 Share Posted December 29, 2012 Ha Geestje super! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geestje Posted December 30, 2012 Author Share Posted December 30, 2012 Zo liggen de waakhondjes op de keukentafel ... en zo zitten ze in een envelop met postzegels erop Posten jullie ook de plaatjes in het montage-topic? (http://www.vfroc.nl/forumVFR/index.php?showtopic=16115) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted December 31, 2012 Share Posted December 31, 2012 Goed werk Erik, ben benieuwd! Ik zal een paar plaatjes maken en uploaden van het monteren. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts