Jump to content

Bestellen "Haidie Hotziedok" vervolg

Geestje
 Share

Recommended Posts

post-1346-1347914693.gif

post-1346-1305359691.gif

Naar aanleiding van het topic van Hansjehonda een nieuw topic waar je de "Haidie Hotziedok" op bestelling door mij kan laten maken.

Ik heb nu al wat printjes gemaakt, maar de vraag blijkt groter dan het aanbod. :)

Om efficiënt nieuwe onderdelen te kunnen bestellen heb ik een bestellijst gemaakt waar je je bestelling kan opgeven.

Je stuurt mij dan een PB met je naam en adres, ik stuur je dan mijn bankrekeningnummer waarmee je de "Haidie Hotziedok" kan betalen. Ik vind printjes maken leuker dan boekhouden, vandaar dat je bestelling voor mij pas geldig is als je betaald hebt.

Voor de 'luie lezers':

De Haidie Hotziedok houdt je spanningsregelaar in de gaten met slechts 1 LED-je

Bij het in- en uitschakelen van het contact licht het witte LED-je even op als check, brandt het LED-je niet dan is de spanningsregelaar in orde.

Brandt het LED-je continue dan laadt je accu niet of onvoeldoende bij, langzaam knipperen betekend dat de accu op het punt staat de geest te geven

knippert het LED-je snel... zet dan je motor af en vervang de spanningsregelaar.

Zie ook het filmpje op

De naam Haidie Hotziedok is ontstaan door de woorden de SR-waakhond met 1 oog via Google te laten vertalen naar het Japans, luister je de vertaling af dan hoor je ...haidiehodziedok...

De Haidie Hodziedok bestaat uit een ingegoten schakeling in een zwart kunststof doosje van ongeveer 7 x 5 x 2,5 cm, 1 m draad en een wit LED-je.

Over de mogelijkheden hoe en waar je de SR-waakhond met 1 oog kan monteren is hier een topic gestart.

De onderstaande mensen hebben interesse getoond voor de Haidie Hotziedok:

• de VFR bikkel heeft een Viffer gekocht met Haidie Hotziedok

• Zwollecity

• VFROOOM heeft zich verontschuldigd op de ALV voor het niet reageren maar wacht er nog even mee.

• perry

• Motochaly

• Michiel

• Maurice205

• Tinus heeft inmiddels een spanningsmeter ingebouwd om de staat van de accu en spanningsregelaar continue bij te houden.

• vfr750

• vfrtom ziet er vooralsnog even vanaf

• HenkTr

• VFR-Offers

• Fostar82

• AngelJanpwr

• ken-wood heeft zich afgemeld

• VFRRay heeft zich afgemeld, gaat zelf iets maken

• rikkiej90heeft momenteel geen behoefte aan een HH

• Vdriver

• Dennis-Vtec

• Peanuts

• Brifast

• Epi

• Mover

• VFRide

• VFRek

• Erik H (+ bakje)

• Jacco76 (+ bakje)

• Cho (+ bakje)

• GreenMachine

• Tukje

• DaniëlU
PB gestuurd Betaald Gemaakt Vestuurd Edited by Geestje
  • Like 2

Dit topic is uitsluitend bedoeld om te reageren als je een Haidie Hotziedok wilt bestellen.

Niet om te vragen of er ook andere versies van gemaakt kunnen worden.

Ik ga ervan uit dat als je wilt meedoen dat je dat dan aangeeft en dat Geestje dan reageert via PB met meer info.

Heb je andere wensen/verlangens dan kan dat in een ander topic of via een PB gevraagd worden.

• 1 month later...

De onderdelen zijn binnen, eerst een mooi bakje gemaakt met alle onderdelen ...

post-1346-1352924710.jpg

... en al begonnen met het klussen met kijkers ...

post-1346-1352924738.jpg

... ook eindelijk weer een keer op het forum kijken samen met Tim ...

post-1346-1352924815.jpg

Tevens openingspost aangepast

Leuke foto's. En ter info:

Mijn hotziedog heeft zijn werk al prima gedaan (vorig jaar al aangeschaft). Kapotte spanningsregelaar. Ik heb niet stil gestaan doordat de hotziedog me al waarschuwde dat er iets niet goed was. Kortom: Perfect!

• 1 month later...

Vandaag eindelijk (letterlijk) de draad(jes) weer opgepakt en een aantal Haidie Hotziedoks afgemaakt. Nicole heeft vanmiddag nieuwe enveloppen en postzegels gekocht dus als het meezit gaan er dit jaar nog een paar met de postbode mee.

post-1346-0-06239100-1356810075_thumb.jpg

post-1346-0-74464800-1356810088_thumb.jpg

post-1346-0-51435600-1356810103_thumb.jpg

Tevens openingspost aangepast

• Like 2

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...