Michiel Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 En toen lag er opeens een pakje op me te wachten: Thanks Erik! 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fostar82 Posted January 2, 2013 Share Posted January 2, 2013 Heb de mijne ook ontvangen. Ziet er keurig uit!! Thanks!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice205 Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Ook ik mocht gisteren mijn eerste cadeautje van dit jaar via de post ontvangen. Ziet er erg netjes uit, dankjewel. Nu kan ik eindelijk gaan klussen aan de brommer. Alle onderdeeltjes zijn binnen qua electra (zekeringkastje met constante en geschakelde voeding, aansluiting voor de navi, hatzi enzo) Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRide Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Hallo Erik, VFRikus maakte mij attent op fantastische de Haidie Hotziedok naar aanleiding van mijn post over mijn recente Honda elektro ervaringen "heerlijk ritje eindigde anders dan gepland" Ik heb daardoor erg veel interesse in deze fantastische vinding! Ik lees alleen dat je net een serie heb gemaakt. Kan je me laten weten wat de kosten zijn en wat de planning is voor de volgende serie? groet, Pascal Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRikus Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 PB Erik even, gaat veel sneller. VFRikus Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRide Posted January 3, 2013 Share Posted January 3, 2013 Thanks VFRikus, geregeld! Groet, VFRide Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRide Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 De waakhond is gearriveerd! Fantastisch snel Zelfs de kat vindt hem geweldig ! Helaas is mijn motor nog niet terug, maar zodra dit geval is gaan we knutselen. Thanks Erik! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRek Posted January 7, 2013 Share Posted January 7, 2013 Ik heb het apparaat ook ontvangen vandaag, (gisteren). Erik bedankt voor de snelle levering. Nu nog inbouwen, ik zal de ibouw instructie op het forum eerst maar eens goed bestuderen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geestje Posted March 6, 2013 Author Share Posted March 6, 2013 Er zijn vanmiddag weer 5 waakhondjes met de postmeneer meegegaan naar hun nieuwe baasjes ... de openingspost ook maar weer netjes bijgewerkt. Toch zijn er een aantal mensen die een Haidie Hotziedok "bestellen" maar daarna niets meer laten weten, gelukkig ook een aantal die netjes melden dat ze er van af zien. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacco76 Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Kan niet wachten tot morgen. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cho Posted March 6, 2013 Share Posted March 6, 2013 Dat is goed nieuws! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacco76 Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 En aangekomen. Nu nog even de tijd vinden om hem in te bouwen. Bedankt Erik. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Erik H Posted March 7, 2013 Share Posted March 7, 2013 Hier ook Thanks! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mover Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Ik heb 'm ook ontvangen Eens kijken of ik 'm van 't weekend in kan bouwen. Bedankt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geestje Posted March 8, 2013 Author Share Posted March 8, 2013 Veel plezier met inbouwen ... posten jullie ook mooie plaatjes in het montage-topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts