Jacco76 Posted March 9, 2013 Share Posted March 9, 2013 Als ik ermee aan de slag ga dan zal ik dat zeker doen. Moet er nog wel ff tijd voor vinden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geestje Posted March 10, 2013 Author Share Posted March 10, 2013 Zo gisteren was het niet zo fijn weer dus er zijn weer SR-waakhondjes geboren ... als ik vanmiddag een beetje op tijd thuis ben stop ik ze in een envelop met een postzegel erop ... Openingstopic weer bijgewerkt. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mover Posted March 10, 2013 Share Posted March 10, 2013 Hij zit erop en lijkt het te doen... Foto's heb ik niet gemaakt, maar ik heb de post over de motor van Ferry als leidraad gebruikt. De foto's en de beschrijving in die post zijn zó duidelijk dat ik er ook helemaal niks aan toe zou kunnen voegen Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geestje Posted March 12, 2013 Author Share Posted March 12, 2013 Zojuist samen met de kwaliteitscontroleur weer twee Haidie Hotziedokjes aan de postbode meegegeven. (lees in de brievenbus gedaan) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts