Ga naar inhoud

Overhauling Viffer editie


Ray
 Delen

Aanbevolen berichten

Even wat plaatjes met ander licht en vanuit een andere hoek.

post-3441-0-89795500-1482592582_thumb.jpg

 

Hier hoort wat meer ruimte tussen te zitten:

post-3441-0-61397200-1482592582_thumb.jpg

 

Dat wordt nog een uitdaging om los te krijgen zonder nog meer schade aan te brengen, denk dat de kuip maar wat extra beschadigd moet raken.
post-3441-0-11454200-1482592582_thumb.jpg

 

post-3441-0-74856400-1482592581_thumb.jpg

 

post-3441-0-32298300-1482592581_thumb.jpg

 

Een plankje is nu in nog meer gevallen aan te raden:

post-3441-0-01405000-1482592581_thumb.jpg

 

Maar het glas is nog heel:

post-3441-0-75387000-1482592580_thumb.jpg

 

post-3441-0-47144600-1482592580_thumb.jpg

 

Breuksparing heeft z'n werk gedaan, hij is ook naar beneden gebogen maar er valt nog mee te rijden.

post-3441-0-07985700-1482592580_thumb.jpg

 

Net even een blokje om gedaan en alles voelt nog recht, ook zonder handen gaat hij rechtuit zolang je geen rukwind van links krijgt :oops: Gelukkig was ik voorbereid op ingrijpen :wijsneus:

aangepast door Ray
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon rustig oriënteren en op een rijtje zetten, daar je beslissing van af laten hangen. Naar de huisarts gaan en eventueel een fotootje laten maken zou denk ik, niet onverstandig zijn. Je kunt er zelf niet inkijken of er iets beschadigd is.

aangepast door Henk VFR
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gewoon de hele week volop gewerkt, als er iets mis was had ik het vast wel opgemerkt maar ik waardeer de bezorgdheid ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ray als jij iets doet is het meestal grondig ?

 

Ik zou zeggen breed cross stuur, koplampje van een crosser, groot achter tandwiel, langere veerweg en je hebt de ideale wheely machine en drempelvreter.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De olifant is de kamer uitgezet, het wordt een ander.

De stealth gaat denk ik in onderdelen weg omdat dat doorgaans het meeste oplevert maar daar komt als het zover is een ander topic voor.

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een X maar wat het "uiteindelijk" gaat worden vergt een paar jaar geduld want grootse dingen doe ik de eerste 2 à 3 jaar niet, eerst moet het "nieuwe" eraf en ik moet weten wat er verbeterd kan worden op basis van gebruik.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Tim, denk niet dat Ray dat bedoeld.

Deze beste man kan geen dag zonder een tweewieler.

Waarschijnlijk blijft hij nog een paar weken op de Vtec rijden en dan staat de 1200 voor de deur.

Hier gaat hij voordat er aanpassingen gebeuren eerst een x aantal goeie km op maken, dan is er bekend wat er beter kan en aangepast moet worden.

 

Ray, correct me if I'm wrong

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zal je even corrigeren.

Komende week ga ik al naar de opvolger kijken, zie topic Batlle of the XX :coolsmiley:

Alleen er naartoe is nog even een uitdaging want ik ga natuurlijk geen geld meer uitgeven voor een koppeling en versnellingspook dus even kijken of ik het gok of wacht tot zaterdag en met de auto ga.

 

Edit: het 2e deel heb je wel goed.

In het begin is alles nieuw en zijn er wel dingen die mooier kunnen maar na een tijdje zijn toch dingen die ook beter kunnen en dat combineer ik dan liever dan meteen te beginnen en later nog een keer geld uit te geven.

Het kost ook weer een flinke duit dus er moet ook weer wat opgebouwd worden om uit te geven, dat heeft mijn vriendin me wel geleerd want vroeger was het inderdaad wel anders maar was ook niet in staat om in een situatie als nu maar "even" een ander te kopen.

aangepast door Ray
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dus een tijd motorloos? Of de stealth oprijden n dan een x?

En Tim, heb je het al door hoe ik het ga doen of is het allemaal al te snel gegaan? :39:

Goh Ray,

 

heb het gelezen allemaal. Balen maar gelukkig ben je zelf heel en ben je inmiddels in het bezit van je droommotor. Gefeliciteerd en veel plezier ermee :154:

Bedankt, en ik zag dat je zelf ook al op andere gedachten bent gekomen :P

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...