Ga naar inhoud

Ervaringen met kappenset.nl?


Eek
 Delen

Aanbevolen berichten

Goedenavond,

 

Heeft een van de forumleden ervaring met de kappen van kappenset.nl? Ik ben op zoek naar twee zijkappen en kan deze via kappenset kopen.

 

Hoe is de pasvorm?

Hoe is verder de kwaliteit vh plastic?

 

Hoor het graag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel.

 

Kappenset.nl is wel oké... Een maat van me heeft ook bij hun besteld.( voor op zijn cercuit motor)

Alles paste netjes. Heeft degelijk materiaal.

Zijn goede imitatie kappen. Beetje stijver dan de normale

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi,

 

Ik heb al een persoonlijk bericht gestuurd maar ik heb slechte ervaringen met Kappenset.nl

 

Destijds een topkuip besteld voor een Honda CBR1100xx en eerst kreeg ik een hele slechte imitatie van rampzalige kwaliteit. De bevestigingspunten braken bij het voorzichtig monteren direct af. Gebeld en doorgegeven dat het niet de kwaliteit was waarmee hij op zijn website adverteerd. Er zou een nieuwe worden besteld maar die heb ik nooit meer gezien omdat ik in de tussentijd de Honda had verkocht aan motoport R'dam waar ik de bestelling had meegegeven. Begreep dat uiteindelijk wel het onderdeel was geleverd maar ze daar ook niet enthousiast waren over de kwaliteit. Tussen de eerste bestelling en de eerste levering zat al iets van 2,5 maand. De tweede levering duurde nog eens twee maanden.

 

Nee, een volgende keer koop ik wel origineel spul.

 

Paul

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...