Ga naar inhoud

het aankopen show-off topic


Raindeer
 Delen

Aanbevolen berichten

Vlug zeven seconden geschoten, maar m'n telefoon doet weinig recht aan het geluid:

 

http://youtu.be/1QDq7QHNW_Q

 

Ik heb al een dame bereid gevonden om een paar keer langs mij te scheuren op mijn motor, zodat ik weet hoe dat ding echt klinkt. Wellicht dat ik dan nog een wat beter videootje kan maken ;)

aangepast door Jacco76
Video correct in bericht geplaatst.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze helm op de kop kunnen tikken voor een prikje, aangezien het mijn maat is, en ik momenteel met de HJC IS-16 rijdt kon ik dit niet laten liggen.

 

ben normaal niet zo voor de riders helmen, maar voor deze prijs was dit van minder belang :rolleyes:

 

post-6237-0-04363900-1403809975_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Garage voor de motors gekocht we kregen het huis en de tuin erbij

 

fotootjes

Errug vfraai!!!! Geniet ervan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nieuw ruitje. Helaas is de pasvorm verre van perfect. Zit ook niet aan de onderkant met van die steeksels vast dus alleen met de 4 schroeven. Ach 14euro incl. verzendkosten vanuit China ;) Als het een stuk fijner rijd koop ik denk ik wel eentje die wat beter nagemaakt is :P

 

2v01q40.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hugger gekocht.

Heeft nog wel wat werk. Hier en daar wat beschadigingen en een gat voor de bevestiging is iets ruimer dan nodig.

 

Daarna nog een ander kleurtje geven.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Recentelijk een stenen geïsoleerde schuur bij ons huis gebouwd om onze beauty's in te stallen:

 

post-3875-0-24942700-1405330019_thumb.jpg

 

Om e.e.a. zo economisch mogelijk neer te zetten, deze motormover aangeschaft.

 

post-3875-0-30559600-1405330086_thumb.jpg

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de viffer nu bijna een jaar, en de lijst met mods groeit. Dus even een kleine foto-update :

 

Originele tank protectors honda (uit USA)

Geelong carboncraft hugger, luchtinlaat, cardan cover

donker windscherm zero gravity

Maxton achtershock, en maxton herwerkte voorvork

haakse ventielen

En zonet gemonteerd voor mijn toertocht van volgende week : originele bagagedrager en topcase (staat er dus voor dagelijks gebruik niet op)

 

post-5893-0-48614600-1405880339_thumb.jpgpost-5893-0-99118200-1405880379_thumb.jpgpost-5893-0-06048800-1405880408_thumb.jpgpost-5893-0-99011500-1405880421_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hugger gekocht.

Heeft nog wel wat werk. Hier en daar wat beschadigingen en een gat voor de bevestiging is iets ruimer dan nodig.

 

Daarna nog een ander kleurtje geven.

 

 

Zo die ziet er al beter uit,, al zeg ik het zelf. Er zitten nog wel een paar lelijkere plekken op, maar die komen toch onder de kabels.

Nu nog tijd vinden om te monteren.

 

Als ie bevalt, misschien in de winter definitief maken met eventueel logo erop.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...