Ga naar inhoud

het aankopen show-off topic


Raindeer
 Delen

Aanbevolen berichten

Geen goede beurt voor Coolbleu. Is de Coolbleu die jij bedoelt de Coolbleu die ik ken? Is volgens mij in 1999 opgericht en best groot geworden op verschillende terreinen. Misschien de moeite waard om je klacht aanhangig te maken bij de overkoepelende organisatie?

https://www.coolblue.nl/klantenservice

Sowieso van plan. Ik heb nu niet het gevoel serieus genomen te zijn. Dan ga ik toch maar voor een nieuwe! Maar niet bij Coolblue...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij deze wil ik keihard terugkomen op mijn eigen woorden dat een Coolblue 2ekans een goede deal is.

 

Origineel opgestuurd product, accu stuk, vervangend product, USB aansluiting los dus ook niet op te laden/uit te lezen.

Klantenservice; 0,0 meedenkend kon alleen mijn geld terugkrijgen. Dus na ruim een week enkel frustratie en geen werkende Breardevil cube!

 

Tijdens proces ook nog eens meerdere fouten gemaakt.

 

Nooit meer Coolblue voor mij! Nog nooit meegemaakt, en geloof mij, ik ben de moeilijkste niet.

 

Bah

Wil je dat ik het voor je regel? Ik ben bevriend met de importeur van Bear-Devil (en verkoop ze ook).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is vooral de looks maar persoonlijk vind ik ze ook fijner aanvoelen en ze zijn makkelijker te verstellen, niet dat dat een heel groot voordeel is want als ze eenmaal goed staan dan heb je weinig reden om dit te blijven doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja idd! wiek dich soepsjtengel!! waar woon jij ergens dan? ik praat zelf geen dialect hoor, vond het gewoon lache staan!

 

 

haha ga aan de kant soepstengel.

 

 

dat je op zo n tekst komt voor op je vizier.

 

 

Ik woon in Hoensbroek en al mijn hele leven in limburg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry Arno, laatste off topic post misschien. Maar wil toch nog op Frank reageren. Mijn zwager heeft er even naar gekeken en wat vast gezet waardoor hij nu wel werkt.

Besluit hem te houden en als hij toch stuk gaat stuur ik hem op in de garantieperiode. Frank dank voor het aanbod, je had al een PB voor de helm mount :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tekst had beter in spiegelbeeld kunnen zijn :coolsmiley:

hé hé ff rustig he! dat bederft het beeld wat ik normaliter heb als ik in de spiegel kijk! :lol:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een nieuw hek in de voortuin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

So what???

 

 

 

 

Een motor vriendelijk hek!!!

 

 

 

 

 

:-)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...