Ga naar inhoud

het aankopen show-off topic


Raindeer
 Delen

Aanbevolen berichten

Vanmiddag een nieuwe conti sport attack 2 achterband laten monteren bij Afs motorparts, kwam een beetje laat binnen vallen maar keurig geholpen door Frans. Ook nog een mooie cruise control gescoord voor mijn vakantie rit! Zeker een blijvertje als ik spullen nodig heb!

Link naar reactie
Delen op andere sites

VFRide,

Dank voor het beschrijven van de demontage en montage. Ik lees dat het nogal is mee gevallen.

Ook het demonteren van de pennetjes ging blijkbaar goed. Gewoon uitgetrokken met een tang?

Met VFRiendelijke groeten

L Coudert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, die "pennetjes" zijn aangegoten, zaagje of dremel is hier het juiste gereedschap, is misschien een beetje off topic dit, stuur me gerust een PB als je meer info wilt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op het reservoir zit geen pennetje, die zitten gewoon geklemd maar op de schakelunits zit wel een pennetje en die zitten er niet voor niets.

Die hebben niet genoeg klemkracht en dan is dat voor links niet echt een probleem maar bij de rechter is het van belang om te voorkomen dat hij mee gaat draaien bij gasgeven.

Ik heb bij mijn superbike montage de juiste stand bepaald en er een gaatje in geboord.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het gaat om het "aangietsel" van het reservoir zelf waartussen de hydraulische leiding zit gefixeerd, dit zorgt ervoor dat de leiding altijd de juiste hoek heeft, maar bij de helibars moet de leiding naar voren gedraaid anders komen de leidingen tegen de kap van de voorpoten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohw, dat ding.

Ik dacht even dat je in de war was en het verdraaien van het hele reservoir (incl. handle) bedoelde en het stiekem de schakelunit was.

Bij mij kon ik het redden zonder die eraf te slijpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb mijn zadel opnieuw laten bekleden door MJ Seats. Ik vond het originele zadel niet lekker zitten en een nieuw zadel te duur. Hij heeft het foam vervangen voor foam wat iets zachter zit. Verder is het zadel opnieuw bekleed met leer wat een beetje stroef aanvoelt. Ik ben erg blij met resultaat!

 

Oordeel zelf :)

 

IMG_20140609_102238.jpg

  • Like 5
Link naar reactie
Delen op andere sites

aan/uit knopje

 

knopje on te kiezen tussen bar, kg/cm3 en psi

 

met het 3e knopje selecteeer je "lucht eruit modus"; als je dan met het gele knopje daadwerkelijk lucht eruit laat lopen geeft het display steeds de nieuw, lagere waarde aan

 

instelbaar voor auto en frans fietsventiel.

De kop is draaibaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...