Ga naar inhoud

het aankopen show-off topic


Raindeer
 Delen

Aanbevolen berichten

Posted Image

Omdat ik toch graag volgens het boekje werk en ik de Helibars gemonteerd heb een setje momentsleutels gekocht.

1 van 2 tot 24 Nm en 1 van 20 tot 110 Nm, toen kwam ik nog een mooie slagschroevendraaier tegen , die al een aantal malen handig van pas gekomen zou zijn ( niet met de Viffer natuurlijk ;-))

 

Meteen maar even alle momenten nagelopen van mijn Helibars montage, maar valt me op dat het toch aardig veel vaster moet als ik had gedaan, maar goed zal wel aan de voorzichtige kant zijn tijdens het knutselen, heb ook nog nooit een schroefdraad kapot gemaakt :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is volgens mij een goede investering. Ik heb zelf geen ervaring met het sleutelen aan de motor, maar als ik wat ingrijpend knutselwerk zou gaan doen, zou ik het ook het liefste met momentsleutels willen doen volgens het boekje.

 

Ik heb zelf van de week passagier-handgrepen en een tanktas gemonteerd. Niet zo spannend maar ik ben er blij mee. Zie hier het resultaat:

post-6091-0-10115600-1403463363_thumb.jpg

post-6091-0-54563500-1403463427_thumb.jpg

post-6091-0-18844500-1403463440_thumb.jpg

Ik weet alleen niet of er nog plugjes zijn om die openingen op te vullen achter een naast m'n zadel.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Jup :-)

aangepast door Jacco76
Onnodige Quote verwijderd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

nieuwe kuip besteld om de huidige (beschadigde) te vervangen

11hbevl.jpg

 

 

en nieuwe uitlaten binnen om dan erop te zetten

25zmcz5.jpg

aangepast door Rodi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook sportieve hendels erop gezet :) via Ebay gekocht dankzij een tip van Eek!

Titanium kleur met gouden adjusters

post-4772-0-27537600-1403697575_thumb.jpg

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vorige week heb ik eindelijk m'n nieuwe uitlaatdempertje erop laten zetten. De oude begon langzaamaan aan de achterkant te rotten, dus dan komt het eind in zicht. Bovendien is die enorme sigaar niet helemaal naar mijn smaak en heeft mijn schuivertje in Luxemburg er ook wat roestige krassen op gezet. Kortom, tijd voor een mooi minuscuul G&G GP dempertje! De vorige eigenaar was er al eens mee gevallen, dus er zitten helaas wat plekje aan de onderkant. Maar je moet wat met mijn budget ^_^ Het geschuurde stukje van originele pijp moet trouwens nog eens in de zwarte hittebestendige lak, maar dat is een klusje voor later.

 

post-5602-0-34952100-1403699180_thumb.jpg

 

post-5602-0-02204100-1403699181_thumb.jpg

 

post-5602-0-61673400-1403699181_thumb.jpg

 

Eindelijk wordt het geluid uit de uitlaat niet overstemd door de tandwieltrein van de nokkenas, maar ik twijfel wel een beetje of hij nu niet iets teveel herrie maakt... In ieder geval zie je dat mooi opgehangen achterwiel nu wel.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Supervet, ik heb daar ook zo over getwijfeld!!!

 

Als je hem toch kwijt wilt, weet ik nog wel iemand :)~

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...