Ga naar inhoud

het aankopen show-off topic


Raindeer
 Delen

Aanbevolen berichten

:ole: Yeeeeeeeeeees,het lukt hier ook. Bedankt voor de tip. Ik weet al wat er mankeerde. Het riempje zal vorige keer toen ik probeerde tussen de beide delen gezeten hebben.... :oops:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Setje nieuwe midseason handschoenen, de andere waren echt helemaal versleten.

Bij hetzelfde merk met Goretex gebleven vanwege de goede ervaringen.

 

20140727_145220_HDR_zpsb9ca10e7.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Simpel én efficiënt.

Wel effe moeten zoeken want haast geen enkele leverancier in de States wilde het naar België versturen :~. Maar de aanhouder wint hé :pompom:

Indien iemand info wenst graag PB.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah, een soort van Haidiehotziedok.

:nono: Foei Ray, de HH is vast goedkoper dan deze import - bovendien handiger, je hoeft niet te letten op kleurtjes - je ziet direct wat er mis is met 1 piepklein fel ledje

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vrijdag mijn SJ4000 action camera binnen gekregen! Vandaag getest en erg tevreden mee! :)

 

Heb je een linkje waar je hem besteld hebt? ben ook op zoek naar een budget camera om wat mee te testen.

 

kan je hem ook makkelijk op de helm monteren?

 

Grtn

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Hansjehonda : ik had al véél topics doorgelezen maar was nog niet aan de jouwe van 26 april 2011 geraakt ...

Indien geweten had ik uiteraard met jullie contact opgenomen om er 1-tje te bestellen ( zijn ze trouwens nog verkrijgbaar ?), net makkelijker dan in de States te bestellen.

Maar ik ben tevreden hoor, het ding werkt en dat is het voornaamste.

Greetz

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Heb je een linkje waar je hem besteld hebt? ben ook op zoek naar een budget camera om wat mee te testen.

 

kan je hem ook makkelijk op de helm monteren?

 

Grtn

Hey Barthuys,

 

Ik heb hem besteld via tmart.com. Hij is nu nog in de aanbieding. Levertijd is wel ongeveer 2 weken. Als je hem sneller wilt kun je hem ook wel in NL kopen voor een paar tientjes meer.

 

Ik had nog pads/mounts van GoPro liggen dus heb die gebruikt ipv de bijgeleverde mounts. Met de LCD achterop kun je prima afstellen hoe jij wilt filmen!

 

Dit is mijn eerste edit geworden.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een soortgelijke LED die de staat van de batterij spanning aangeeft levert Gammatronix (www.gammatronix.com). Deze gebruik nu al een aantal jaren met grote tevredenheid. Ik gebruik type:

GAMMATRONIX 12v LED Battery level / Charge monitor - E

Deze kost nu circa 11,50 pounds, en wordt geleverd uit Engeland.

Inmiddels leveren zij ook modellen specifiek voor motorfietsen.

Met VFRiendelijke groeten

L Coudert.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist een Gilles Tooling stuurverhoger overgenomen.

Ik zie er erg naar uit deze te monteren en er mee te rijden.

Met VFRiendelijke groeten

L Coudert

post-1829-0-78346200-1406645763_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...