Ga naar inhoud

het aankopen show-off topic


Raindeer
 Delen

Aanbevolen berichten

@ Hansjehonda : ik had al véél topics doorgelezen maar was nog niet aan de jouwe van 26 april 2011 geraakt ...

Indien geweten had ik uiteraard met jullie contact opgenomen om er 1-tje te bestellen ( zijn ze trouwens nog verkrijgbaar ?), net makkelijker dan in de States te bestellen.

Maar ik ben tevreden hoor, het ding werkt en dat is het voornaamste.

Greetz

Ja hoor Geestje (Erik) kan ze nog steeds maken

Gewoon een PB-tje naar hem sturen

Linkjes:

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben voor het motorcamperen maar eens stevig aan het inslagen gegaan!

 

Allereerst een nieuwe tent bij De Wit in Schijndel, wou graag een 3 persoons tent met een voortentje. Het is de Nomad Tellem 3 geworden! Al een weekend met dikke regen ergens gestaan, top tent van onder de 5 kilo!

 

nomad_tellem3.jpg

 

Er moet natuurlijk goed geslapen worden, dus een goeie slaapzak en matje zijn een must, ik wou graag dons maar ik blijf een nederlander dus het moet niet te duur worden allemaal. Gekozen voor een Robens Caucasus 300 met Robens airimpact 3.8 matje. Voordeel is dat deze zich beide tot een zeer klein pakketje laten comprimeren, bijgeleverd foedraal van de slaapzak is ook nog eens waterdicht. Beide aangeschaft via CoolBlue i.v.m. de supersnelle levering van CoolBlue.

robens-slaapzak-19c-tot-17c-caucasus-300
2mfhvyr.jpg

 

Voor wie net als ik op zoek is naar een stoeltje welke wat meer zitcomfort bied ten opzichte van een krukje, maar toch lekker klein wegpakt. Ik had de Helinox chair one gezien, maar ik vond de €100,- welke men voor deze stoel wil hebben toch echt te veel geld. Dus op zoek gegaan naar een goedkoper alternatief! En die heb ik gevonden!

 

14lkk7m.jpg

 

Mijn dwerg teckel Bouncer laat even de verhouding van het ingepakte stoeltje zien, mooi klein pakmaatje.

 

70es94.jpg

 

 

Via Ebay:

http://www.ebay.nl/itm/Folding-Stool-Seat-Chair-for-Outdoor-Camping-Hiking-Fishing-Picnic-Garden-BBQ-/221500529952?pt=LH_DefaultDomain_2&hash=item339275dd20

 

Om de telefoon en andere gadgets in leven te houden een solar powerbank aangeschaft.

 

optom-2497572.jpg

 

Om ook te kunnen koken heb ik tot slot een MSR Whisperlite Universal aangeschaft. Voordeel is dat deze op benzine kan branden, welke ik met de motor altijd bij de hand heb.

 

2bsgf5.jpg

Voorlopig mag ik niets meer kopen :)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Anders haal je de 'St.' weg... Wat overblijft is een dan iets dichter bij huis en dus goedkoper. :schater:

 

 

ik denk dat dat ongeveer 600 km ten noorden van Parijs ligt......... ^_^

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@epi Ja ik ben gek op kamperen! Overdag motor rijden, 's avonds bij een kampvuur grote verhalen vertellen. Heerlijk! Of Bouncer (de kampeerhond) ook van kamperen houdt moet nog blijken, die is nog niet meegeweest. Hij blijft maar niet stil zitten op de Viffer ;)

 

Laadklep kent de Lutte ook wel! die weet dat het 600km ten noorden van Parijs ligt, hé @laadklep?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ray Dat heb je mooi goed, prachtig stukje natuur. Het lutterzand heeft tegenwoordig ook een hele mooie camping, Landgoed camping het Meuleman.

 

@tourristic Lekkere soepele handschoenen, pas op dat ze niet van je hand springen ;)

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...