Ga naar inhoud

het aankopen show-off topic


Raindeer
 Delen

Aanbevolen berichten

Tja.. woon-werk verkeer... geen 3 weken kunnen wachten op een hong kong bestelling...

Dus er maar voor gekozen een paar *originele* te bestellen..

bestellen? :blink:

had hier een oproep geplaatst, volgens mij liggen er nog in meerdere schuren condoomsets op de reserveplank...

Link naar reactie
Delen op andere sites

... gaat dat niet klotsen als je aan het zwip-zwappen bent? :scratchchin:

Nee Hans, aan de binnenkant zit een laagje, vilt of iets dergelijks dat het water opneemt en verdeelt over het hele vest. En er gaat slechts een halve liter water in.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee Hans, aan de binnenkant zit een laagje, vilt of iets dergelijks dat het water opneemt en verdeelt over het hele vest. En er gaat slechts een halve liter water in.

Was ook 'n flauw grapje Roel ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

bestellen? :blink:

had hier een oproep geplaatst, volgens mij liggen er nog in meerdere schuren condoomsets op de reserveplank...

 

 

Achteraf gezien... stomme is, had een complete set.. maar die is naar een ander forumlid gegaan :) :)

Was ook een wat paniek-sprong , heb dat beestje nodig voor woon-werk, onder de noemer ,

stuk gereden.. thuis komen.. mopperen.. nieuwe opscharrelen.

 

Maar alé , had ook niet verwacht met 190 een duif tegen te komen...

 

Correctie.. had niet verwacht dat een duif dik genoeg was om een metalen staaf te laten breken ( de binnenvoering

van de oude spiegel was totaal geknapt )

aangepast door Stefan666
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

190? foei... :nono:

 

 

 

.... :P

 

het verbaast me niet hoor, met die snelheid heeft een duif dezelfde impact als een baksteen... :blink:

Link naar reactie
Delen op andere sites

En ik had voorrang.. *snif* ( kwam van rechts )

 

Maar helaas , hij had z'n schadeformulier niet bij zich, en was er zichtbaar kapot van ...

 

Dus het maar laten zijn, en m'n verlies gepakt.

Die dikbuik-houtduiven zijn inderdaad verbazend massief :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gister een paar uur bezig geweest om een pro-oiler erop te zetten. was lastiger dan ik dacht :unsure:

eerst had ik zelf het schema niet helemaal goed gelezen dus had een blauw draadje met een witte verwisseld. niet heel handig want daardoor kwam het signaal van de snelheid niet binnen.

Daarna alles werkend, maar bleef die maar in E7 mode hangen. nergens in de handleiding staat dan dat je ff de ''-" knop 3sec moet ingedrukt houden.

 

 

post-5822-0-99146800-1407667023_thumb.jpg

post-5822-0-25366200-1407667027_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...