Ga naar inhoud

advies aanschaf gopro hero


ribus
 Delen

Aanbevolen berichten

jep isle of man. (foutje hersteld)

 

ik de link eens gaan bekijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

....... maareh informatie over vergelijkbare camera'tjes vind ik helemaal niet erg. ik heb tenslotte nog niks gekocht en vind het wel boeiend als het zelfde ook stukken goedkoper kan.

 

gr dennis

In dat geval:

http://www.nieuwsbank.nl/inp/2012/11/21/J058.htm

en http://www.beardevil.com/

 

Let wel: het merk is nieuw, maar de techniek niet. Dit zijn in feite aangepaste / verbeterde BulletHD camera's met meer opties.

Link naar reactie
Delen op andere sites

jep ik ben er uit.

als de begroting het toelaat schaf ik mezelf de hero 3 aan.

inc xtra accu.

het is een smak geld maar dan heb ik wel iets goeds.

 

mocht iemand het me nog af willen raden dan mag dat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

ik ben al ff aan het rondkijken maar de black is nog nergens leverbaar.

iemand al iets tegengekomen waar ze wel leverbaar zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je googled op gopro hero3 black kom je vanzelf in de apple store :scratchchin:
Verklaard meteen de prijs als dat ding stiekem ook van Apple is B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan zijn.

 

Gopro heeft voor zowel de apple als android smartphones een app ontwikkeld/beschikbaar waarmee je via Wifi je gopro kunt bedienen.

De Gopro 3 is standaard voorzien van wifi, voor de gopro 2 dien je een wifi backpack aan te schaffen.

Met de app kun je op afstand je camera bedienen en meekijken.

 

Apple wil graag z'n producten slijten en als je dat kunt doen i.c.m de populaire gopro's dan is de genoemde webwinkel invulling een logisch gevolg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aha... ben niet zo thuis in de apps want ik heb geen smartphone of tablet.

Vind het alleen wel een kostbaar speeltje en de Apple producten zijn doorgaans ook best aan de prijs.
Verder ook niet van belang, was alleen een behulpzaam moment (meestal doe ik een imgfty) met een opmerking in de doorverwijzing naar mijn bevinding B)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Ribus, wij hebben de Black in de winkel gehad, maar die waren meteen weer weg omdat er al bestellingen voor waren. Er staan nu nog een paar bestellingen open maar we weten niet wanneer de Black weer komt. Even afwachten nog waarschijnlijk. De ingebouwde Wi-Fi van de Hero3 schijnt niet erg goed te zijn... maar daar zal vast een update o.i.d. voor komen in de toekomst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 December is een firmware update gereleased voor de Hero 3 o.a. vanwege het wifi probleem versus smartphone.

De losse afstandbediening werkte blijkbaar wel goed.

 

 

Op het GoProUser.freeforums.org (Engels) loopt een topic waar ook naar het wifi probleem wordt verwezen.

 

Kleine aanvulling, de firmware update van Gopro werkt niet via google chrome op win 7 machines.

 

Your browser is not supported
Chrome does not support Java 7. Java 7 runs only on 64-bit browsers and Chrome is a 32-bit browser.

To update your camera, we recommend using the latest version of Safari, Firefox, or Internet Explorer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik wacht nog even rustig af.

als iemand weet dat ze op vooraad zijn en waar dan hoor ik het graag

 

bvd dennis

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

susanna joehoe

ik kan je geen pb verzenden. ofwel jij kan niets ontvangen.

 

maareh weet je toevallig of ze alweer op vooraad zijn??

Link naar reactie
Delen op andere sites

thnx susanna

 

maar volgens de link van arno een winkel om de hoek.

en dit is m dan

 

post-4064-0-50486400-1359047613_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...