Ga naar inhoud

Slecht zicht vizier


Tukje
 Delen

Aanbevolen berichten

Heb gister een pinlock schermpje gekocht met een gelplakrandje! Ideaal, geen geboor in het vizier en werkt prima.

 

Bedankt allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Ik wel: werkte op mijn HJC (alweer 8 jaar geleden) prima. Er is nu een concurrent (naam ben ik even kwijt) die met erg goede resultaten uit vergelijkingstesten kwam en die als voordeel had dat hij verwijderd kon worden en weer opnieuw aangebracht. Volgens mij ook gekleurde én meekleurende versies van. Zou ik zeker even naar kijken.

Dat is de raleri vizier, werkt inderdaad ideaal, geen last van condens meer.

 

groeten

Lex

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelplakrandje?
Ik heb standaard pinlock in mijn helm (Nolan N103) en toen ik die laatst vervangen heb zat daar ook een siliconen rand op maar hij moest nog wel met de pinnetjes vast gezet worden.
Die rand was nieuw en maakt er een soort van echte thermopeen ruit van en is bedacht om krassen tegen te gaan omdat zonder die rand de pinlock nog wel iets op en neer kan gaan en daardoor krassen veroorzaakt op zowel vizier als pinlock.
Misschien id een echte plakrand wel weer iets nieuws maar ik durf wel mijn ernstige twijfels uit te spreken over de duurzaamheid van plakken van iets dergelijks.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gelplakrandje?

Ik heb standaard pinlock in mijn helm (Nolan N103) en toen ik die laatst vervangen heb zat daar ook een siliconen rand op maar hij moest nog wel met de pinnetjes vast gezet worden.

Die rand was nieuw en maakt er een soort van echte thermopeen ruit van en is bedacht om krassen tegen te gaan omdat zonder die rand de pinlock nog wel iets op en neer kan gaan en daardoor krassen veroorzaakt op zowel vizier als pinlock.

Misschien id een echte plakrand wel weer iets nieuws maar ik durf wel mijn ernstige twijfels uit te spreken over de duurzaamheid van plakken van iets dergelijks.

Tjah, de verkoopster zei dat het er makkelijk af te halen was en altijd bleef plakken (speciaal gel)... Mocht dit niet zo zijn dan laat ik dat uiteraard even weten...

Link naar reactie
Delen op andere sites

De techniek staat natuurlijk niet stil maar ik blijf het apart vinden, ik moet er niet aan denken als je lekker in een bocht ligt en door een onverwacht hobbeltje dat je vizier los komt want dan heb je het al druk genoeg on te corrigeren ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zal wel niet zo'nt vaart lopen met het plakrandje wat op een gegeven moment wat minder zou gaan plakken.

Er rijden ook GP teams met de Raleri, dus beproefd is het wel.

Ik heb ook nog niet gehoord dat iemand zijn bocht niet kon afmaken of bij moest corrigeren omdat zijn vizier los kwam.

Echter, alles is mogelijk. Mocht mijn Raleri los komen, dan post ik het hier ook wel.

Tot op heden nog steeds rijdend, viziertje blijft mooi schoon van binnen.

 

groeten

Lex

aangepast door Essers_68
Link naar reactie
Delen op andere sites

In de GP hoeft het ook maar 1 race mee te gaan en heb je de wisselwerking niet van steeds de kou in om te gaan rijden en dan weer warm in huis/op het werk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar heb je gelijk in Ray, daarom ben ik ook bezig om de boel kritisch in de gaten te houden.

Mocht de plakrand zich niet goed houden en daarmee de anti condens werking teniet doen, dan zijn we snel klaar.

Maar tot de dag van vandaag doet de Raleri waar ik het voor heb gekocht, en ik rij de winter door. :crossy:

 

groeten

Lex

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...