Ga naar inhoud

Bugs in de oude versie


VFRLoos
 Delen

Aanbevolen berichten

Bij de status update van members http://www.vfroc.nl/forumVFR/index.php?app=members&module=profile&section=status staan ook de blauwe favicons ipv die van de VFROC. Daarnaast staat, ook in de NL'se versie, er nog steeds 'Add a comment'

aangepast door VFRLoos
Opgelost
Link naar reactie
Delen op andere sites

post-5352-0-35241200-1355047427_thumb.png

 

Niet echt een bug, maar toch. Op de meeste forums kan je nog zo'n 5 minuten een bericht wijzigen voor er een "Jan Doedel heeft het bericht gewijzigd" aan het bericht wordt toegevoegd. Zou dat kunnen worden ingesteld?

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is een ook valse :(

 

We hebben een vertaling gemaakt op IPB V3.3 (Paula is daar erg druk mee geweest, dus taal klachten bij haar, voor taal moet je echt niet bij mij als beta mannetje zijn :P )

maar onze vriendelijke vrienden van IPB hebben in de huidige wijziging van IPB V3.4 weer een aantal wijzigingen doorgevoerd zodat het 3.3 taalpakket natuurlijk weer eens niet goed werkt op 3.4 :angry:

 

Wanneer je op Engels gaat werken heb je die problemen niet, dit vergt even wat meer uitzoek werk helaas...

(Taal schakelen kan links onderin)

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

En nu wel een insect: dit scherm krijg ik als ik op "Meer Reageer Opties" klik.

 

(Reageeropties is trouwens één woord volgens mij :crossy:

post-1391-0-88019100-1355054792_thumb.jpg

 

Bovenstaande is wat je ziet en daar moet je het dan mee doen. Logisch is dan om precies zo te vertalen als het aangeboden wordt.

Ik neem aan dat je toch wel weet dat Reageer Opties hetzelfde inhoudt als Reageeropties?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je profielfoto wilt aanpassen staat erbij: "Een afbeelding van 200px of groter is aanbevolen" Praktijk leert dat een foto van 223 kb niet gepakt wordt.. Bij 73 kb lukte het wel.. Weet niet wat het e.e.a. met elkaar te maken heeft maar het was iets wat opviel..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je profielfoto wilt aanpassen staat erbij: "Een afbeelding van 200px of groter is aanbevolen" Praktijk leert dat een foto van 223 kb niet gepakt wordt.. Bij 73 kb lukte het wel.. Weet niet wat het e.e.a. met elkaar te maken heeft maar het was iets wat opviel..

als men het over pixels heeft in dit verband heeft men het over de grootte in maten, dus lengte en breedte, KB's gaan over de bestandsgrootte. kan hele grote foto;s hebben met weinig KB en heel veel kb met kleine foto's :sleep:

Link naar reactie
Delen op andere sites

kom net binnen, geen nieuwe berichten?? Terwijl ze er wel zijn...

 

en vandaag weer geen nieuwe berichten?? echt irritant! :pompomdown::pompomdown::pompomdown:

 

 

edit: er stond blijkbaar een vinkje aan 'topics die ik volg' of zoiets?? eruit slopen graag...

volgens mij heeft de nieuwe versie gewoon teveel mogelijkheden..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...