Ga naar inhoud

IPB mobile skin


Michiel
 Delen

Aanbevolen berichten

Daar maak ik dan maar meteen gebruik van.

Op de pc werkt het forum prima, op mijn android telefoon ook, op 2 dingen na:

Met de mobiele versie heb ik, als ik een topic heb geopend en daarna op vorige (pagina) in de browser heb gedrukt dat er een zwart/grijs vlak met "loading" in beeld blijft staan.
Dus als je een paar keer een topic opent en op vorige drukt heb je tot 3 van die vlakken bovenop elkaar.
Dit gebeurd overigens niet als ik de volledige versie van de website kies of als ik de Prev of Next knoppen gebruik van de mobiele webpagina zelf.
Screenshot_2012-12-07-14-02-07.png Screenshot_2012-12-07-19-26-08.png

Daarnaast kan ik met mijn telefoon wel tekst in het tekstvak typen in een topic, maar de opmaak opties blijven onzichtbaar.
Op de pc komen die als een soort dropdown menu omlaag zetten als je de cursor in het tekstvak zet, maar op mijn mobiele telefoon gebeurd dat niet.
Dit is op zowel de mobiele als volledige versie van de website.

Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben / dat dit genoeg info is?

 

 

edit: Algemeen IPB mobile skin topic van gemaakt.

aangepast door frank_b
Algemeen IPB mobile skin topic van gemaakt.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor een smartphone gebruik je en welke browser? Even getest en ook hier het zwarte loadscreen bij de standaard browser, maar via Opera niet. Samsung galaxy S De extra features zoals link toevoegen e.d. lukt idd niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De probleempjes komen ook bij mij voor met mijn Samsung Galaxy S advance met internet explorer zowel met de mobiele versie als de normale.

De dropdown komt niet naar beneden wanneer je iets wil typen.

 

Het volgende gebeurt ook. Wanneer ik op vorige heb gedrukt als ik in een topic zat komt er heel groot in het scherm te staan loading in een grote zwarte balk. En blijft daar ook staan ook als de pagina al geladen is. Zowel in mobiele versie als de normale.

 

Deze verschijnselen heb ik niet met me Samsung Galaxy Tab2, met Chrome. Hierop werkt alles perfect.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat voor een smartphone gebruik je en welke browser? Even getest en ook hier het zwarte loadscreen bij de standaard browser, maar via Opera niet. Samasung galaxy S De extra features zoals link toevoegen e.d. lukt idd niet.

 

Ik gebruik de standaard browser op mijn Samsung Galaxy S3

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 jaren later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...