Ga naar inhoud

Gezamenlijke Inkoop Pro-Oiler 2012/2013


Kleine Mol
 Delen

Aanbevolen berichten

GIPO13

(teller staat op 16 geïnteresseerden = maximale korting)

Bij deze zet ik een Gezamenlijke Inkoop Pro-Oiler 2013 op, de GIPO13 dus. Beetje vroeg misschien voor de mensen die pas in het voorjaar weer aan hun viffer zitten, maar ik dacht mischien zoeken mensen nog een afgeprijsd kerstkado voor zichzelf, of een goede bestemming van de 13e maand uitkering ;-) (voor diegenen die het automatisch ketting-smeersysteem van Pro-Oiler nog niet kennen, aan het eind van dit bericht staat meer info) Quick & Dirty omschrijving van de actie

  • Gezamenlijke inkoop van een Pro-Oiler (PO) geeft ons korting op de aanschafprijs
  • Hoe meer deelnemers, hoe hoger de korting
  • Pro-Oiler NL (het bedrijf dus) levert de PO
  • Pro-Oiler NL stuurt een monteur naar een sleuteldag om te assisteren bij het inbouwen (voor de minder handigen onder ons die niet zo lang willen wachten, erkend forummonteur Johan doet het ook voor een schappelijk bedrag)
  • Inschrijving sluit 31 december 2012 om middernacht
  • Betalen voor 15 januari 2013, levering eerste helft van februari
  • Indien je serieuze interesse hebt in een PO zal ik op aanvraag je een PB of mail sturen met de prijzen. De mensen die al eerder belangstelling hadden getoond krijgen sowieso een PB van me met die informatie. :72:DE PRIJZEN MOGEN ONDER GEEN BEDING HIER OF OP EEN ANDER FORUM OPDUIKEN. NIET OP MF OF WELK ANDER FORUM DAN OOK ! :72::lol: ) Wat is een Pro-Oiler? Op de site van PO kan je alvast even rondkijken en een indruk op te doen van de PO. En hier voor de bediening. post-3252-1327174922.jpg Verdere informatie en reeds eerder hier gepubliceerd: Installatie hulp KLIKKERDEKLIK van een VFROC lid. Of nogmaals installatie hulp KLIKKERDEKLIKKERTJE een hele duidelijke, wel het Engels. Aftappen speedmeter/stroom. Welke olie/schema en nogmaals olie/schema. De geïnteresseerden met het waarschijnlijke aantal PO
    • Kleine Mol (1)
    • penose1970 (1)
    • Nijn (1)
    • rajd (1)
    • Peter Vfr (1)
    • Fostar82 (1)
    • Michiel (1)
    • vfrdude (1)
    • bert (1)
    • Cho (1)
    • JoostH (1)
    • Abraxas (1)
    • Quicksilver (1)
    • bollocks (1)
    • AngelJanpwr (1)
    • Sjorskeh (1)
    • Ning
    • Tukje
    Planning: Sluiting 31 december 2012. Daarna start de betalingsronde. Planning: Vriendelijk verzoek de betaling op 15 januari 2013 te hebben gedaan. Betaald
    • Kleine Mol (1)
    • penose1970 (1)
    • Nijn (1)
    • Peter Vfr (1)
    • Fostar82 (1)
    • Michiel (1)
    • vfrdude (1)
    • bert (1)
    • Cho (1)
    • Abraxas (1)
    • Quicksilver (1)
    • bollocks (1)
    • AngelJanpwr (1)
    • Sjorskeh (1)lonely rider
    • Ning (1)
    • Tukje (1)
aangepast door Kleine Mol
Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen interesse... heb er al 1 :P
Voor de twijfelaars kan ik 'm in ieder geval wel aanraden en op te delen in de volgende redenen:

  • Mooi weer rijders vergeten wegens gebrek aan routine niet meer te smeren.
  • doorrijders houden de ketting schoon door de constante smering.
  • kilometervreters hoeven onderweg niet tussentijds handmatig te smeren (ik denk maar even aan de geplande 5 landenrit die ik het voorjaar ga doen).

Het eerste punt is ook van toepassing bij een handmatig smeersysteem en een volautomatisch systeem op vacuüm geeft bij stilstand ook smering dus bij langzaam rijden (drukte) en langdurende verkeerslichten met een smeerzooi als gevolg.
En nee, ik heb geen aandelen ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Prijzen van vorige acties zijn niet geschikt als richtlijn voor deze inkoop.
Ik adviseer TS dan ook alleen de prijzen door te geven via PB of mail die specifiek voor deze actie verkregen zijn (mocht hij al prijzen krijgen vanuit vorige acties)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...