Ga naar inhoud

selecteren members op provincie of afstand


dennisfk
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Is het misschien een idee om members te kunnen selecteren per provincie of op afstand van je eigen woonplaats.

Kan soms handig zijn. Denk bijvoorbeeld aan het zoeken naar onderdelen of gezamelijk rijden naar een toertocht.

 

(Misschien bestaat deze mogelijkheid al, maar ik heb hem nog niet gevonden. En als dat zo is, hoor ik graag, hoe dat moet).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Deze Jacco?

Althans dit is een discussie die al eens eerder over dit onderwerp is gevoerd.

 

En hier nog een discussie: Belgjes & Google map

 

Een optie zou de toevoeging van een provincie zijn. Daarop kun je via "members" filteren.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed idee om te kunnen filteren op provincie .

 

En Iedereen is natuurlijk vrij uit privacy overweging zijn/haar woonplaats op te geven. Zoals ik in de aangegeven topics las , is het misschien ook handig om aan te geven dat je bijvoorbeeld uit de omgeving Breda komt woont of andere grote stad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde eigenlijk meer waar Paula en Wim naar refereren in datzelfde topic.

Ik heb ooit aan Paula mijn gegevens doorgegeven en toen kreeg je inderdaad in Google Maps een overzicht waar iedereen woonde.

Klopt, er was ooit een link hier vanuit het topic: Waar wonen onze leden? Uitsluitend voor leden van de VFROC en bedacht/ingesteld/aangemaakt door mijn voorganger.

Door mij daarna bijgehouden totdat het geen doen meer was, motoren die vervangen werden, adressen, clublid af enz. bijna bij iedereen moest ik er achterheen hollen.

Bracht ik een gewijzigde versie dan volgde vrijwel meteen een nieuwe aanmelding ....of er volgde nog een wijziging van iemand die enz. enz.

Grappig ... al jaren vraagt niemand er meer naar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

zoiets kan ook alleen maar werken als de webmaster er geen tijd in hoeft te stekn en als je de keuze hebt om het aan of uit te zetten

 

bv zuidhorn is voor mij specifiek genoeg

mijn naw gegevens hoeven er echt niet bij

 

ik heb niet de illusie dat kwaadwillenden niet redelijk makkelijk de rest ook kunne opsnorren maar dan hebben ze er iig een beetje moeite voor moeten doen

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zojuist bij 'members' geklikt op Meer zoek opties en daarna bij de locatie als testje Almere ingevuld.

Dan krijg je de leden die in hun profiel netjes hebben ingevuld dat ze in Almere wonen.

 

Heb je toch wat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Paula, het werkt zoals je het aangeeft , hebben we toch nog wat zoekfuncties , thanks voor de toelichting

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij is dat andere topic toen afgekapt omdat je tegenenwoordig via streetvieuw al kan zien of de viffer op de oprit staat en wel welk merk slot er aan hangt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...