VFROOOM Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 (edited) Garmin Zumo 350 LM EuropaIk rij nu drie jaar zonder navigatiesysteem rond op mijn VFR.Aangezien ik steeds meer tochten ben gaan rijden vind ik het tijd worden om een navigatiesysteem aan te schaffen.Na enige research is mijn keuze gevallen op het nieuwe navigatietoestel van Garmin, de Zumo 350 LM Europa.Allemaal leuk en aardig maar het blijft toch een behoorlijke uitgave...Zodoende heb ik het plan opgevat om hier een gezamelijke aankoop voor op te zetten.Ik heb verschillende bedrijven benaderd en uiteindelijk heb ik mijn keuze bepaald.Ik denk dat ik een mooie deal heb kunnen sluiten met Waypoint in Moordrecht. De uiterlijke inschrijfdatum is inmiddels verstreken Wat krijg je voor je geld?Garmin Zumo 350 LM Europa met: Voorgeïnstalleerde kaarten van heel Europa Numaps Lifetime kaartupdate Motorbevestiging en voedingskabel USB kabel Snelstartgids (ENG) Zuignapmontagesteun + voertuigvoedingskabel Klik hier voor een testverslag van dit navigatiesysteem. Extra Bon voor € 20,- korting op een cursus bij Waypoint (Normale prijs € 40,-) Bij 20 of meer deelnemers kan Waypoint een Zumo cursus geven op locatie (Tegen inlevering van alle kortingsbonnen) De OnRoute Motorkaart Benelux is bij te bestellen tegen een gereduceerd tarief Keuze uit twee extra bevestigingsmethoden i.p.v. de standaard meegeleverde bevestigingsbeugel (Eén optie is kostenloos en de ander is mogelijk tegen een gereduceerd tarief) Korte omschrijving van de actie Gezamenlijke aankoop van een Garmin Zumo 350 LM Europa geeft ons korting op de aanschafprijs Hoe meer deelnemers, hoe hoger de korting Maximale korting vanaf 10 deelnemers De verzending van de navigatiesystemen neemt Waypoint Moordrecht voor haar rekening. Indien je serieus geïnteresseerd bent in deze actie kun je mij een PB sturen.Vervolgens zal ik je dan de actieprijzen toesturen. DE PRIJZEN MOGEN ONDER GEEN BEDING OPENBAAR GEMAAKT WORDEN. DAT GELD ZOWEL VOOR ONS FORUM ALS IEDER ANDER FORUM EN DUS OOK VOOR INTERNET IN HET ALGEMEEN. Ik heb contact met Waypoint Moordrecht en lever hen het volgende aan: Naam van de kopers Adresgegevens Het gecollecteerde geld Waypoint Moordrecht heeft aangegeven uitsluitend met mij als contactpersoon te willen communiceren.Mocht je dus vragen hebben, stel ze dan gerust aan mij.Ik zal proberen de vragen te beantwoorden en neem zo nodig contact op met Waypoint Moordrecht.Deze actie geld uitsluitend voor VFROC Club- en Forumleden.Natuurlijk mag je ook bestellen voor een ander maar jij als VFROC Club- / Forumlid bent verantwoordelijk voor de betaling van deze kennis.Nu maar hopen dat mijn inschatting klopt en er inderdaad meerdere VFR rijders interesse hebben in dit navigatiesysteem.Ik zal hieronder een lijstje bij gaan houden met geïnteresseerden.Groeten van Fabian! Edited February 20, 2013 by VFROOOM 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFROOOM Posted January 24, 2013 Author Share Posted January 24, 2013 (edited) Deelnemerslijst: 1: VFROOOM 2: Rikkiej90 Betaald 3: Tourristic Betaald 4: VCA2008/5.1 5: Robin via V Fred S Betaald 6: VFReelancer Betaald 7: Tjurskallig Betaald 8: Kriske Betaald 9: Jordy via V Fred S Betaald 10: Aad via V Fred S Betaald 11: Coen via V Fred S Betaald Geïnteresseerden: 1: Dutchgixxer (Niet voor zichzelf) 2: Tukje 3: Senor Sjon 4: Qwerc 5: Boertjes 6: JeFour 7: De Erwin 8: Michaeln 9: Lonely Rider 10: Brifast 11: Patrick 12: Arno71 (Niet voor zichzelf) 13: DaniëlU 14: AngelJanpwr 15: Maurice205 16: Sparky 17: Cho 18: Fanman 19: Ken_Wood Edited February 26, 2013 by VFROOOM Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dutchgixxer Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Goed initiatief !! Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFROOOM Posted January 24, 2013 Author Share Posted January 24, 2013 Hartelijk dank Kerst! Het is een gok maar wie niet waagt... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Señor Sjon Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Ik heb interesse, mogelijk voor twee stuks. Ik moet even polsen in mijn omgeving. Maar € 499 als advies en basisprijs bij WayPoint is wel stevig, ik hoop dat er een stevige korting afgaat. Via google kom ik al op 424,- voor de Europa versie, dus ik zie mogelijkheden. Paar vragen: * Kan ik mijn telefoon koppelen aan de Garmin en tegelijkertijd de Garmin aan de Autocom (BT)? Dan kan ik de telefoon bedienen via de Garmin, ook voor eventueel muziek vanaf de telefoon. * Zit alles erbij om hem op een standaard RAM-kogel te monteren? Of hebben ze weer een eigen systeem bedacht? * Wanneer gaat dit allemaal lopen? Als dit al op korte termijn is, dan is er mogelijk een funding issue. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFROOOM Posted January 24, 2013 Author Share Posted January 24, 2013 @ Senor Sjon: Op de bovenste vraag geef ik je antwoord in een PB. (Stuur ik vanavond) De antwoorden op je andere vragen zijn terug te vinden in de links die verwerkt zijn in het topic. De termijn van deze groepsaankoop hangt volledig af van het animo... Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRLoos Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Ik zeg 'goed bezig' Fabian Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRLoos Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Voor wie mijn bezwaren ook heeft. I.c.m. de BTW dagen kost de 660LM € 486,70 bij de MediaMarkt. De 660 kan wel meerdere BT apparaten tegelijk aan. Maar ik wacht de prijs van de 350 af, misschien verandert dat wel alles. Wel leuk dat er een inkoopactie is. Señor Sjon dit is niet de bedoeling van het topic. Het gaat hier om een gezamenlijke aankoop van de 350 en het is niet netjes als jij daar doorheen gaat fietsen met andere types, merken, leveranciers. zijnde de Garmin Zumo 350 LM. Link to comment Share on other sites More sharing options...
boertjes Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 PB gestuurd! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Mooie actie, helaas voor mij op een wat minder moment aangezien het budget even helemaal naar de motor gaat maar de 550 doet het nog steeds prima B) Link to comment Share on other sites More sharing options...
janc'borg Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Spannend, kan je zelf routes Sauerland laden en zelfs voorrijden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFROOOM Posted January 24, 2013 Author Share Posted January 24, 2013 Dat heb je goed gezien Jan!! Wat een timing. Toeval of... Link to comment Share on other sites More sharing options...
boertjes Posted January 24, 2013 Share Posted January 24, 2013 Hmm...stof om over na te denken Link to comment Share on other sites More sharing options...
VFRLoos Posted January 25, 2013 Share Posted January 25, 2013 Topic opgeschoond. Alles wat niet te maken heeft met deze Gezamenlijke aankoop is verwijderd. Graag on topic blijven, dank! Link to comment Share on other sites More sharing options...
michaeln Posted January 26, 2013 Share Posted January 26, 2013 PM is verstuurd Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts