Ga naar inhoud

Gezamelijke aankoop Garmin Zumo 350 LM Europa


VFROOOM
 Delen

Aanbevolen berichten

Uiterlijke inschrijfdatum

 

Ik heb vanavond een uiterlijke inschrijfdatum aan dit topic toegevoegd.

Deze datum is 20 februari en dat komt neer op de woensdag vóór de Motorbeurs in Utrecht.

WayPoint Moordrecht heeft mij laten weten dat de prijs in deze gezamelijke aankoop sowieso voordeliger zal zijn dan een eventuele beursaanbieding.

Met die kennis lijkt het mij slim om de inschrijving vóór de Motorbeurs te sluiten zodat deelnemers op de beurs kunnen kijken naar eventuele extra's voor hun Zumo 350 LM.

 

Mensen die dus interesse hebben in deze gezamelijke aankoop kunnen zich de komende 3 weken nog bij mij melden.

aangepast door VFROOOM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Korte update

 

De OnRoute Motorkaart Benelux zit niet meer standaard bij het aanbod inbegrepen!!

Deze kaart is echter wel, tegen een gereduceerd tarief, los bij te bestellen.

Dat zorgt voor een prijsdaling van het losse navigatiesysteem, de Garmin Zumo 350 LM.

 

Mocht je benieuwd zijn naar het nieuwe aanbod dan kun je nog steeds de prijzen bij mij opvragen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank Rik!!

 

Als mensen nu niet enthousiast worden weet ik het ook niet meer, haha!!

Goed om te weten is dat filmpje 1 niet meer geheel klopt.

De autosteun zit er inmiddels namelijk wel standaard bij.

Ik zeg tel uit je wist, haha!!

aangepast door VFROOOM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Update

 

Ik ben vandaag met WayPoint Moordrecht overeengekomen dat er bij de bestelling van de Zumo 350 gekozen kan worden uit drie beveiligingsmethoden.

  1. De bevestigingbeugel die standaard bij de Zumo 350 wordt levert.
  2. De standaard stuurknobbel van RAM-mount waardoor de Zumo 350 in het midden van je "stuur" kan worden gemonteerd. (Zie foto)
  3. Een balhoofdsteun waarmee de Zumo 350 ook in het midden van je "stuur" kan worden gemonteerd. (Zie hier en klik vervolgens op "Overig")

Optie 1 en 2 zijn kostenloos.

Optie 3 is mogelijk tegen een gereduceerd tarief en dus niet de prijs die op de site wordt vermeld!

Stuur mij een PB voor een prijsopgave.

 

Nu is het aanbod van deze gezamelijke aankoop wel HEEL COMPLEET...

:yahoo:

aangepast door VFROOOM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Lijkt mij de nieuwe standaard voor motorfiets navigatie. Samen met de overgang naar base camp een mooi moment om in/over te stappen. Ik rij, sinds ik rij, zonder navigatie apparatuur en kom nog steeds waar ik wezen wil, maar met biedt natuurlijk veel meer mogelijkheden. Helaas haal ik de deadline financieel gezien niet(als ik al die euro's bij elkaar optel die ik aan motor- en vaar hobby zou willen uitgeven schrik ik soms even..).

Top gezamenlijke aankoop actie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor het compliment VFoRever!

De gezamelijke aankoop scheelt al inderdaad in je portemonnee maar het blijft een hele investering.

Een investering die ik al een meer dan een jaar heb uitgesteld, haha!

Nu gaan we er voor!!

:k

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE

 

Goed nieuws voor de deelnemers aan deze gezamelijke aankoop...

Sinds gisteren bestaat ons groepje uit 5 personen.

De gezamelijke aankoop gaat dus sowieso door!

 

Mochten er nog mensen twijfelen...

Aanmelden kan nog t/m woensdag 20 februari!!

:welcomeax0:

aangepast door VFROOOM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh ja hoor.... 3 jaar geleden was ik in Willingen, Kwamen daar 's avonds 3 Hollanders die eerst in een ander Willingen waren geweest..... En zo zijn er veel meer mogelijkheden :D

 

Maar goed, heel mooi initiatief! En mooi dat het er nu al 5 zijn. Op naar de 10!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...