Ga naar inhoud

Gezamelijke aankoop Garmin Zumo 350 LM Europa


VFROOOM
 Delen

Aanbevolen berichten

Goed initiatief! Ik heb interesse, maar wil wel eerst een prijs weten. Wat kan je daar over zeggen VFROOOM?

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE

 

Mochten er nog meer mensen interesse hebben; De inschrijving sluit over 1 week

Momenteel hebben we al 6 deelnemers.

Ik zeg: Op naar de 10 !!!

 

:welcomeax0:

aangepast door VFROOOM
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gisteren wat haast en wilde even snel de motor wassen. Normaliter haal ik de Zumo er af maar deze keer even niet. Thuis zag ik water aan de binnenkant.

Hij ligt nu al even te drogen maar als ik 'm aanzet licht het scherm even op en zie ik vrijwel niets meer.

 

Ach, na 5 jaar en dik 75.000 km heeft hij z'n diensten ook wel bewezen. En ik heb liever dat het nu gebeurd dan straks op vakantie. Dus tijd voor een nieuwe :)

 

Mocht er nog iemand interesse hebben in de onderdelen stuur me dan maar een PB. De houder voor op de motor is bijna nieuw en die gaan nog wel eens stuk.

 

Fijne zondag allemaal,

Stein

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vreemd, die van mij heeft regenbuien meegemaakt die ik met een tuinslang niet na kan bootsen.

Of heb je er met de hogedruk op staan blazen? Dan kan de gekscherende post eerder best wel eens waarheid zijn :P

Link naar reactie
Delen op andere sites

UPDATE

 

Het aftellen is begonnen!!

Jullie hebben nog drie dagen om de knoop door te hakken en daarna ga ik de bestellingen afronden.

De 10 deelnemers komen in zicht en dan gaan we voor de maximale korting!!

 

:1342845:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...