Ga naar inhoud

Ik kwam een VFR tegen (deel 14), was jij dat?


mdj
 Delen

Aanbevolen berichten

Vanmiddag rond half3 denk, op de posbank, een paars/blauwe 750f. Ik reed op mijn zilveren RC36II met topkoffer richting de steeg. Toen ik je vfr herkende stak ik m'n hand overvrolijk iets hoger op, maar je matte reactie doet me vermoeden dat je geen bekende bent van hier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog zo'n saaie Piet...

Wat sneu nou voor zo'n Viffer als je zo'n suffie op je rug hebt zitten :(

Heb je nog mugjes geplet Sicco? ^_^

aangepast door Hansjehonda
Link naar reactie
Delen op andere sites

Een echte Fi spot dag vandaag, de eerste rond 10h30 op de N210 bij Nieuwerkerk aan de IJssel een zilverkleurige ook jij moest wachten voor de openstaande brug.

De tweede eentje in z'n verjaardags uitvoering op de A12 thv Leidschendam zo rond de klok van 5.

En de derde tevens laatste, een rode op de A28 zo rond 18h bij knooppunt Rijnsweerd berijder geheel in het zwart.

Wie o wie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanavond gespot: Epi (Zeker weten haha) achter aan in de groep. En wie van hier zat er verder in de groep???? Nou, nou vertel.....

 

Jullie reden door vierhouten gezellig achter elkaar aan. Een aantal Vtecs en achter aan Epi. Was om een uurtje of 18.00 a 18.30.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

ik reed voor Epi

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag rond half3 denk, op de posbank, een paars/blauwe 750f. Ik reed op mijn zilveren RC36II met topkoffer richting de steeg. Toen ik je vfr herkende stak ik m'n hand overvrolijk iets hoger op, maar je matte reactie doet me vermoeden dat je geen bekende bent van hier?

Hi Sicco!

Ik was die "saaie die suf op de rug van de zielige Viffer" je voorbij bent gereden op de Posbank. Ik heb je zeker gezien en gezwaaid. Misschien niet te duidelijk voor je om dat ik precies aan het schakelen was! :yes:

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

He Marjolein, Net als de vorige keer waren we weeeeer lekker aan het eten in een restaurant. Toen aan het water. Nu in de bossen haha.

Dus de volgende keer gaan jullie maar gewoon gezellig mee eten haha

 

alex zegt: ps kijk bij elk restaurant onderweg of je ons ziet zitten. We zitten door heel Nederland en op verschillende dagen ;-)

aangepast door eveline
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey wat leuk Eveline, dan heb je mij ook gespot (mn eerste spot hier :) ), reed achter Nijn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren (zondag) reed ik met een gangetje van 140-150 op de A59 thv Made richting de A27, zag ik opeens koplampen van je rode VTEC 800 snel opdoemen. Ik ging aan de kant, we groetten eventjes, en je spoot er weer vandoor met 180-200. Je ging er af bij Oosterhout. Wie o wie? ^_^

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gespot nu zwarte vfr vtec rijder had gele jas/hesje aan, van Haarlem naar Halfweg op de a200, later zelfde op de a10 voor de coentunnel. Iemand van hier?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmiddag tussen 13:30 en 14:00 een zilvergrijze VFR800, met zijkoffers en topkoffer. Wij waren op de fiets, en je reed richting de nieuwe rotonde bij Meerhoven. Je kwam van de kant van David Loyd af.

aangepast door Huib1968
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...