Jump to content

Ik kwam een VFR tegen (deel 14), was jij dat?

mdj
 Share

Recommended Posts

Zojuist een 3,4 tal motorrijders, gele hesjes, 1 rode VFR 94-97 in Putscheid richting Stolzembourg (17% naar benee....).

Lekker goedkoop tanken in Luxemburg :-)

Edited by 748cc

Vanmiddag rond 15:30 uur tussen Andelst en Dodewaard een witte Crossrunner met Arai helm (zwartwit-blokjes) - we hebben :zwaai:

Op Nieuwjaarsdag rond 15:30 ging ik een wandeling maken bij Rhijnauwen (Bunnik), hoor ik ineens een bekend geluid in veelvoud naderen!

Komt er een hele stoet VFR's langs, verschillende types. Mensen van hier?

edit: lees net het topic over de Nieuwjaarsrit 2014, mensen van hier dus inderdaad :-)

Edited by baasio

Net op de A2 thv Nederweert richting Eindhoven om 15:05 kwam ik een mooie zilvergrijze vtec tegen, iemand van hier?

Zojuist in de Veldstraat oost in Stevensweert een bordeaux VTEC met daarachter een Stelvio met hangtieten... oftewel een BMW 1200GS :39: in het rood.

Ik was even bij m'n schoonmoeder de post ophalen in de gifgroene Micra van m'n vriendin.

Vanmiddag rond 15:00 uur bij Ecke & Wiel (wit kerkje) een rooie Crosstour-Viffer zonder koffers, we hebben geknikkebold

Lekker rustig op de dijk totdat...

...op het rechte stuk bij Ochten waar ik 100 - 110 reed... ik ineens een politiemotor vol in m'n spiegel kreeg - slik, waar komt die vandaan? :blink:

toen ie naast me reed kreeg ik een t2007.gif en hij reed 'nog wat sneller' door (vandaar ineens) :)

Geen bekeur-terrorist maar sportieve gast dit keer, leuk dat die ook bestaan ^_^

Bij stoplicht Maarn nog een rooie 750 RCII, jij rechtsaf, ik rechtdoor.

De Viffer-vitamientjes zijn weer binnen :crossy:

Mijn ervaring met motoragenten is dat ze in de wintermaanden toch wat makkelijker zijn, mogelijk gaan ze er vanuit dat een doorrijder wat meer ervaren is dan de mooi weer rijder en dus ook wat beter kan inschatten en foutjes minder snel problematisch worden.

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...