CassiusZ Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Gistermiddag rond 15:20 een witte 1200X op de Nollenweg in Alkmaar, jij kwam vanaf de N245 en ging richting HH'Waard. Ik aan de andere kant op de blauwe brit.Later rond 18:05 een zwarte 800FI op dezelfde Nollenweg en ook dezelfde kant op, alleen zat ik toen in mijn koekblikje met 2 kids. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Edje Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Wie o wie was de berijder van de rode RC36II gisteren rond kwart over 5 voor het stoplicht bij de Tol in Apeldoorn? Ik passeerde je rechts al toeterend en op mijn rooie... Vanmiddag om half 1 een zwarte RC36II op de Arnhemseweg in Apeldoorn, t.h.v. de Eendrachtstraat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nijn Posted March 7, 2014 Share Posted March 7, 2014 Volgens mij heb ik jou vanochtend weer op de wapenrustlaan gespot, edje. Was even over half 8. Link to comment Share on other sites More sharing options...
mdj Posted March 7, 2014 Author Share Posted March 7, 2014 Vanmorgen 5h45 zwarte of donkerblauwe (was nog donker) Vtec op de N199 (Bunschoterstraatweg ) in Amersfoort met led achterlicht ik bij de Esso pomp jij richting de A1 Wie o wie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kleine Mol Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Nu net, een rooie op de Oud Loosdrechtse Dijk, achter een zijspan en nog iets. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dreamer Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Vanochtend rond een uurtje of 11 een rode VFR1200F tegengekomen in Oldenzaal. Even gezwaaid natuurlijk. Iemand van hier? Link to comment Share on other sites More sharing options...
bollocks Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Bij Ten Kate een groene 1200 (wist niet dat ze bestonden) en er reed een witte 750 weg met iemand met een rood zwarte jas erop. Ook zag ik er iemand met groene platen eeen proefrit maken op een rode 750, die zal zich binnenkort dus wel melden ... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nijn Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 (edited) Uurtje geleden in de buurt van Schalkhaar, zwarte fi samen met een ander. Edited March 8, 2014 by Nijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hansjehonda Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Rond 16:00 uur zilveren VTEC geparkeerd voor terras Doornseweg/Leusden en half uurtje later een sjagerijnige zwarte Crossdinges in Wijk bij Duurstede. Daarna niets meer gezien... alleen maar naar m'n km-teller geloerd.... Kon ook wel want de gouden tijd is weer aangebroken - het is weer lekker lang licht: dijkjes knallen onder etenstijd. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eek Posted March 8, 2014 Share Posted March 8, 2014 Idd! Heerlijk Ijsseldijkje knallen om 17:30! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Phr3ak Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Wie o wie was de berijder van de rode RC36II gisteren rond kwart over 5 voor het stoplicht bij de Tol in Apeldoorn? Ik passeerde je rechts al toeterend en op mijn rooie... Vanmiddag om half 1 een zwarte RC36II op de Arnhemseweg in Apeldoorn, t.h.v. de Eendrachtstraat. dat kon ik wel eens geweest zijn Link to comment Share on other sites More sharing options...
Msuited Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Aantal vfr's gespot op een dijk in de Betuwe. Reden voor en achter me. Iemand van hier ;-) 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
jasper_vis Posted March 9, 2014 Share Posted March 9, 2014 Zilvergrijze Vtec op de parkeerplaats bij de koffietent tussen Hoog Soeren en Kootwijk (bij de overweg). Iemand van hier? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bluebird Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 Gistermorgen door mijn straat en pal langs mijn huis een kuiploze donkerblauwe RC 36II met een soort van goprohelmdrager er op als ik het goed gezien heb. Wie mag dat nu weer wezen? Link to comment Share on other sites More sharing options...
AKP Posted March 10, 2014 Share Posted March 10, 2014 (edited) Zojuist (om 17:22 om precies te zijn) tussen Brummen en Dieren thv Spankeren een rode FI met kenteken ML-NR-49, berijder droeg een zwart textielen pak met rode vlakken. Iemand van hier? Ik was op de gewone fiets, ook onderweg richting Dieren. Edited March 10, 2014 by AKDP Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts