Jump to content

Ik kwam een VFR tegen (deel 14), was jij dat?

mdj
 Share

Recommended Posts

Gistermiddag rond 15:20 een witte 1200X op de Nollenweg in Alkmaar, jij kwam vanaf de N245 en ging richting HH'Waard. Ik aan de andere kant op de blauwe brit.

Later rond 18:05 een zwarte 800FI op dezelfde Nollenweg en ook dezelfde kant op, alleen zat ik toen in mijn koekblikje met 2 kids.

Wie o wie was de berijder van de rode RC36II gisteren rond kwart over 5 voor het stoplicht bij de Tol in Apeldoorn?

Ik passeerde je rechts al toeterend en :zwaai: op mijn rooie...

Vanmiddag om half 1 een zwarte RC36II op de Arnhemseweg in Apeldoorn, t.h.v. de Eendrachtstraat.

Vanmorgen 5h45 zwarte of donkerblauwe (was nog donker) Vtec op de N199 (Bunschoterstraatweg ) in Amersfoort met led achterlicht ik bij de Esso pomp jij richting de A1

Wie o wie?

Vanochtend rond een uurtje of 11 een rode VFR1200F tegengekomen in Oldenzaal. Even gezwaaid natuurlijk. Iemand van hier?

Bij Ten Kate een groene 1200 (wist niet dat ze bestonden) en er reed een witte 750 weg met iemand met een rood zwarte jas erop.

Ook zag ik er iemand met groene platen eeen proefrit maken op een rode 750, die zal zich binnenkort dus wel melden ...

Rond 16:00 uur zilveren VTEC geparkeerd voor terras Doornseweg/Leusden en half uurtje later een sjagerijnige zwarte Crossdinges in Wijk bij Duurstede.

Daarna niets meer gezien... alleen maar naar m'n km-teller geloerd.... ^_^

Kon ook wel want de gouden tijd is weer aangebroken - het is weer lekker lang licht: dijkjes knallen onder etenstijd. :crossy:

Wie o wie was de berijder van de rode RC36II gisteren rond kwart over 5 voor het stoplicht bij de Tol in Apeldoorn?

Ik passeerde je rechts al toeterend en :zwaai: op mijn rooie...

Vanmiddag om half 1 een zwarte RC36II op de Arnhemseweg in Apeldoorn, t.h.v. de Eendrachtstraat.

dat kon ik wel eens geweest zijn :P

Gistermorgen door mijn straat en pal langs mijn huis een kuiploze donkerblauwe RC 36II met een soort van goprohelmdrager er op als ik het goed gezien heb. Wie mag dat nu weer wezen? :scratchchin:

Zojuist (om 17:22 om precies te zijn) tussen Brummen en Dieren thv Spankeren een rode FI met kenteken ML-NR-49, berijder droeg een zwart textielen pak met rode vlakken. Iemand van hier?

Ik was op de gewone fiets, ook onderweg richting Dieren.

Edited by AKDP

Guest
This topic is now closed to further replies.
 Share

• Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

• Create New...