Ga naar inhoud

Ervaringen Nolan N104 danwel de Scorpion EXO 900?


VFReelancer
 Delen

Aanbevolen berichten

De motorbeurs was weer top... Na beide een aantal helmen gepast te hebben zowel mijn vrouw als ik een keuze kunnen maken voor wat betreft een helm. Mijn keuze op de Nolan N104 gevallen. De vrouw koos voor een Scorpion Exo 900, die mij ook erg lekker zat, alleen de Nolan voelde voor mij nóg prettiger. Gek genoeg zat de Schubert C3 me voor geen meter, ik zal wel een gekke kop hebben ;). De vrouw heeft uiteindelijk een mooie beurs-aanbieding gevonden waar gratis het pin-lock vizier bij zat. Ik vond geen mooie aanbieding op de beurs, maar heb hem vandaag bij FC-Moto besteld.

 

Mijn huidige HJC kocht ik toen ik nog op een cruiser reed, en is dus keurig mat-zwart. Nu heb ik voor een wat meer opvallend kleurtje gekozen. Ben benieuwd wanneer hij binnenkomt!

N104_13_16_600_.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi nog even een resume over mijn helm.

Afgelopen zaterdag op de beurs even bij de Nolan stand langsgewandeld.
Ik heb mijn probleem uitgelegd en toevallig was degene daar aanwezig die mijn helm ook daadwerkelijk in zijn handen heeft gehad en dus ook al 2x naar Italië heeft teruggestuurd.

Tijdje met hem staan praten en uiteindelijk zijn we samen overeen gekomen dat ik in combinatie met mijn leverancier (Axel's Bikeshop in Heerhugowaard) een nieuwe helm krijg van Nolan's importeur.

 

Dus ik ben ontzettend tevreden met de service geboden door Nolan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...