Ga naar inhoud

Nieuwe website


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

Beste leden en gasten,

 

Het is bijna zover. Nog een dagje de laatste wijzigingen (tussen het werk door) :nono: aanbrengen en dan de release van de nieuwe VFROC website.

De laatste 3 weken is er behoorlijk wat vrije tijd gaan zitten in het overzetten van content van een html website naar een CMS gestuurde versie. Alles moet opnieuw erin. Duizenden foto's weer in mapjes uploaden, laten verwerken en linken. Ook de routes, pdf's etc etc. :bugerit:

De inhoud is hetzelfde als bij de oude website, al moet je soms door een iets andere indeling even zoeken.

Het inloggen gaat als van ouds op dezelfde manier. De leden kunnen dus veel meer zien. Dat is dan ook een van de voordelen van het lid zijn. :yes:

 

Heb je op- of aanmerkingen, zet ze in dit topic. Dan kan ik er naar kijken, eventueel oplossen of melden dat ik er niets mee doe :scratchchin: ik zal in deze openingspost bijhouden wat de op/aanmerkingen of voorstellen zijn en er bij zetten wat er mee gedaan is.

 

Op de achtergrond hebben al een aantal betrokkenen (het bestuur en de moderatoren van het forum) mee kunnen kijken en zijn er al veel zaken aangepast en gladgetrokken.

 

Wij hopen hiermee weer de toekomst in te kunnen en gaan er vanuit dat je je draai zult vinden op de nieuwe website.

 

Wim Schouten

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben benieuwd. Ik moet zelf binnenkort ook nog zo'n actie gaan doen.

Mijn site draait nog op Netobjects en ik ga hem maken in Joomla.

VFRikus

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt mooi, ik beheer er MTC Rol-On in en mede het dorpsportaal Gasselternijveen, welke laatste over een paar dagen in een nieuw jasje online gaat.

VFRikus

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...