Ga naar inhoud

Nieuwe website


Veefer
 Delen

Aanbevolen berichten

@Wim, mooi gedaan maar ben bang dat ik toch een puntje van kritiek moet geven :blush:

Het "VFR" in de banner ziet er ik tegenstelling tot de rest erg goedkoop en amateuristisch uit, alsof je dacht van ohja... er moet nog VFR in de banner maar heb geen zin meer *plak*... klaar.

Is zoiets niet beter? (kan je ook de onderdelen los aanleveren):

post-3441-0-19088700-1360868990_thumb.jpg post-3441-0-20278800-1360868991_thumb.jpg

 

@Jacco, deze stijl is anders omdat het de basis is van de nieuwe versie en de skin kan aangepast worden in elke gewenste stijl maar dat is wel een rotklus weet ik uit ervaring :scratchchin:

Link naar reactie
Delen op andere sites

I know Ray. Ik zeg alleen maar dat de stijl net veranderd is, niet meer en niet minder. Heb ik eigenlijk alleen opgeschreven omdat Thomas nog niet zo lang op het Forum zit en dus waarschijnlijk niet weet dat we net zijn overgegaan ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Ray,

 

klopt dat dat logo nog beter moet, ben al bezig. Moet een platte zijn, liefst wit en png (doorzichtige achtergrond)

Als jij mij dat paarse VFR uit de eerste aankan leveren in PNG en in wit ben ik je heel dankbaar. Hoogte ± 27px

Link naar reactie
Delen op andere sites

.nedroweg kjirruelk ne ioom leeh si teH.

.etieom ne djit ella roov knaD

 

(nou moet je weer achterstevoren én van rechts naar links lezen, zie ik: Het is ook altijd wat! Het zal wel een aanloopprobleempje zijn :) :) :))

aangepast door V FRed S
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...