Quicksilver Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 (edited) Beste VFROC forumleden,Tijdens de afgelopen motorbeurs te Utrecht heb ik contact gelegd met een leverancier van RVS staalomvlochten HEL Performance remleidingen, waarbij ik de geoffreerde prijs dermate interessant vond dat ik heb gemeend dit op het forum te delen.Met dit topic wil ik dan ook eerst vrijblijvend de mogelijke interesse bij forumleden peilen voor een gezamenlijke inkoop van RVS staalomvlochten remleidingen en bij voldoende interesse/deelname vervolgens een inkoop actie opstarten.Hel Performance remleidingkits worden standaard geleverd met:- Alle fittingen standaard in RVS.- Alle bijbehorende banjo bouten, eveneens in RVS.- Alle bijbehorende koperen pakkingringen.- Stevige pvc coating om de rvs ommanteling.(Deze wordt mee ingeperst om vocht insluiting te voorkomen)- Eventueel de leiding (pvc coating) in kleur (Carbon Look, Zwart, Donker Paars, Blauw, Denim Blauw, Neon Blauw, Neon Rood, Oranje, Geel, Groen, Zilver, Wit, Goud), zonder meerprijs.- Eventueel de fittingen in kleur (RVS, Goud, Zwart, Paars, Groen, Blauw, Rood), zonder meerprijs.- Lifetime Warranty garantiekaart.Gezamenlijke inkoop van remleidingen zal ons een interessante korting op de aanschafprijs opleveren. Indien je serieuze interesse hebt zal ik verder aanvullend contact opnemen met de leverancier voor de uiteindelijke prijzen voor de gewenste set (voor, achter of voor + achter) en je aanvraag via PB of mail beantwoorden met een prijsopgave. Behalve de remleidingen is ook een bijpassende koppelingsleiding leverbaar.Vragen zal ik proberen zo spoedig en duidelijk mogelijk te beantwoorden en als het nodig is zal ik contact met de leverancier opnemen.Bij interesse ontvang ik graag:1 - naam van de geïnteresseerde(n);2 - type-/bouwjaar motor (wel/geen ABS);3 - gewenste samenstelling van de set (voor, achter, voor + achter, koppelingsleiding);4 - kleur van de leidingen en/of fittingen; DE PRIJZEN MOGEN ONDER GEEN BEDING OPENBAAR GEMAAKT WORDEN.DAT GELD ZOWEL VOOR ONS FORUM ALS IEDER ANDER FORUM EN DUS OOK VOOR INTERNET IN HET ALGEMEEN. Graag alleen serieuze mensen die daadwerkelijk interesse hebben. Aangezien ik in eerste instantie ook wil proberen alle eigenaren met de diverse types en bouwjaren van dienst te zijn, kan het even duren voor ik alle vrijblijvende prijsopgaves kan doorgeven.Geïnteresseerden:1. Quicksilver2. Ray (Besteld / Verzonden)3. V4 Rosso4. Essers_68 (Besteld / Verzonden)5. Brifast6. Lars7. dude-nl8. WilcoZwolle9. Jacco7610. Spoenky11. Arno7112. Honda man13. Qwerc 14. Popeye (Besteld / Verzonden) 15. Nightcrawler87 (Besteld / Verzonden) Edited April 17, 2013 by Quicksilver 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 Ja... doe mij maar een PB.Alleen als de deal voor het weekend van 16 maart rond kan zijn, anders wil het niet weten want dan moet ik ze wegens tijdsgebrek bij onze huisleverancier bestellen Ik heb 3 remslangen nodig en de koppelingsslang.Ik ga voor een dubbele voor de voorkant en een enkele achter bij de remmen want heb geen ABS en het DCBS is ook verdwenen, maten moet ik nog even opnemen maar dat komt wel goed (zal vast ook afwijkend zijn aan standaard ) Link to comment Share on other sites More sharing options...
V4 Rosso Posted February 25, 2013 Share Posted February 25, 2013 Dit moet een standaard setje zijn of ook geheel volgens eigen specificatie wbt lengte (ivm helibars)? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quicksilver Posted February 25, 2013 Author Share Posted February 25, 2013 (edited) Hoi Jeroen, Dit mag ook een maatwerk setje zijn geheel naar eigen wensen/specificaties. In dat geval graag de gegevens in de tekening die ik via een PB naar je doorstuur doorgeven. Uiteraard kan je ook gewoon aangeven hoeveel cm langer tov de standaard lengte (bijv. +3cm) ivm helibars. Edited February 25, 2013 by Quicksilver Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 Die van mij zijn ook besteld.Ik ben voor oranje met zwarte koppelingen gegaan, dubbele (race stijl) voor , enkele achter en de koppeling... klaar voor de volgende 10 jaar Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essers_68 Posted March 1, 2013 Share Posted March 1, 2013 En besteld! Montage maar combineren met revisie rem tangen/remblokken, En dan ben ik weer klaar voor het voorjaar. Groeten Lex De mijne moeten transparant blauw gaan worden met rode koppelingen Full race. Groeten Lex Link to comment Share on other sites More sharing options...
Michiel Posted March 8, 2013 Share Posted March 8, 2013 Is deze actie nog geldig? Ik heb al staalomvlochten remleidingen voor, maar stiekem wil ik die achter ook en dan kan je net zo goed ook de koppeling meenemen... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quicksilver Posted March 8, 2013 Author Share Posted March 8, 2013 Hoi Michiel, Actie loopt nog! Ik stuur je vanavond even een PM. Met vriendelijke groet, Michael Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essers_68 Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 (edited) Voor de liefhebbers. Vandaag gemonteerd, hatsaflatsa! In neon blauw transparant. Groeten Lex Edited March 17, 2013 by Arno71 Foto's verwijderd ivm crossposten. Deze zijn via de link terug te vinden in het aankopen showoff topic Link to comment Share on other sites More sharing options...
Beraniden Posted March 17, 2013 Share Posted March 17, 2013 Ziet er mooi uit Lexie , nu het hele verhaal nog Link to comment Share on other sites More sharing options...
dude-nl Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Zie het topic nu pas. Graag een prijsje voor complete set incl hulp bij installeren vfr800fi (99) kleur nog niet zeker, heb een zwarte VFR, ik denk dat zilver of carbon het mooiste staat. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ray Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Kom op jongens, bestellen die hap want ik kan bevestigen dat het een heel mooie prijs is en de service is ook nog heel erg goed.Ik had een fout gemaakt bij het opmeten van de achterste remlslang (die dus niet meer standaard is) omdat ik een obstakel vergeten was mee te nemen bij het opmeten en in een poging de deadline te halen heeft HEL Performance me zeer goed geholpen kan ik zeggen.Dus pak deze buitenkans want als de actie voorbij is sla je je voor je kop dat je het niet gedaan hebt Link to comment Share on other sites More sharing options...
WilcoZwolle Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Ook ik zie het topic nu pas. Ben erg benieuwd wat een setje voor mijn VTEC zonder ABS zou kosten. Kleuren weet ik nog niet. Indien mogelijk graag een PM. Dank je! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacco76 Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Hier ook een aanvraag. VTEC met ABS en DCBS, voor en achter + koppeling. Leidingen zwart met zwarte fitting. Ik hoor het graag per PB. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essers_68 Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Ik kan me alleen maar achter Ray scharen, dit is echt een aanrader! Complete set voor weinig. groeten Lex Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts