Spoenky Posted March 18, 2013 Share Posted March 18, 2013 Bij interesse ontvang ik graag: 1 - naam van de geïnteresseerde(n);2 - type-/bouwjaar motor (wel/geen ABS);3 - gewenste samenstelling van de set (voor, achter, voor + achter, koppelingsleiding);4 - kleur van de leidingen en/of fittingen; 1: Dave[spoenky] 2: vfr750f rc36-1 1990 3: Voor+achter 4: Transparant met rvs transparante fittingen. Gr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quicksilver Posted March 18, 2013 Author Share Posted March 18, 2013 Ik was vanavond even een avondje weg , ik probeer morgen iedereen een PB'tje te sturen met een prijsopgave voor de gevraagde remleidingkits. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacco76 Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 En PB ontvangen. Je krijg binnenkort een antwoord van mij. Thanx. Link to comment Share on other sites More sharing options...
dude-nl Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 PB ontvangen. Mooie prijs! Scheelt echt een hoop! Ik zit nog in twijfel, niet over de prijs, maar of ik nog centjes in de VFR wil steken (sorry allemaal!!!!). Ik ben langzaam aan het kijken naar een woonboerderij met stallen/garage etc. Als ik een garage heb komt er een andere motor, wellicht een VFR, wellicht ook niet. Daarom twijfel ik even. Hij staat nu 365 dagen per jaar buiten. Enkel de leidingen zullen dan mooi zijnm de rest is verweerd Daarnaast zie ik op tegen het werk. Mijn werk en kleine vent eisen mijn tijd en aandacht op. Als ik even tijd heb wil ik liever rijden dan sleutelen kan iemand aangeven hoelang het moet duren om alles te vervangen? (ik weet niet of het uit maakt dat ik een SBK heb). Evt iemand in de buurt bereid om te helpen zodat het wat sneller gaat? (als de levering snel kan zijn evt zaterdag in Delft erop zetten??) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Spoenky Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 Hoi ik heb je bericht ontvangen. Wil ze ook graag bestellen, wat is de levertijd? Gr Dave Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quicksilver Posted March 19, 2013 Author Share Posted March 19, 2013 @Spoenky: Na ontvangst van de betaling is de levertijd ca. 10 dagen. Meestal wat sneller, maar is een beetje afhankelijk van de set en de drukte. @dude-nl: In verband met een superbike stuur en/of bar risers, kunnen de voorremleidingen en koppelingsleiding indien nodig zonder meerprijs verlengd worden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Essers_68 Posted March 19, 2013 Share Posted March 19, 2013 kan iemand aangeven hoelang het moet duren om alles te vervangen? (ik weet niet of het uit maakt dat ik een SBK heb).Evt iemand in de buurt bereid om te helpen zodat het wat sneller gaat? (als de levering snel kan zijn evt zaterdag in Delft erop zetten??) Monteren voor remleidingen is een uurtje werk. Koppeling half uurtje exclusief kuip demontage. Als je het voor Delft kan ontvangen ben je eruit, er zullen vast wel gegadigden zijn je te helpen. Tip, leidingen van onderen via ontluchtings nippel vullen met behulp van syringe. Probeer het niet van de bovenkant, want dan gooi je een bus remvloeistof weg, want je hebt na het leeggooien van dat flesje nog geen druk (althans bij mij vorige week het geval). groeten Lex Link to comment Share on other sites More sharing options...
dude-nl Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Ik heb geen zin om er op te gokken dat dat wel goed komt Bij deze de concrete vraag, als ik het setje op tijd binnen kan hebben (Quicksilver?) wie kan mij dan helpen ermee? Ik ben niet onhandig, maar heb geen idee hoe het bij de VFR zit en heb zaterdag einde van de dag wel verplichtingen dus moet echt rond 16.00 weer weg zijn... En anders is het jammer, laat ik het helaas gaan. Wellicht vd zomer wat meer tijd als de kleine zichzelf bezig kan houden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quicksilver Posted March 20, 2013 Author Share Posted March 20, 2013 (edited) @dude-nl Het gaat me niet meer lukken om remleidingkits op tijd voor de sleuteldag afgeleverd te krijgen. De kits worden in Engeland vervaardigd en daar vandaan direct verstuurd naar de aanvrager. Uiteraard kan je de kit wel alvast bestellen en van de zomer op het gemakje monteren. Edited March 20, 2013 by Quicksilver Link to comment Share on other sites More sharing options...
dude-nl Posted March 20, 2013 Share Posted March 20, 2013 Jammer, dan houdt het voor nu even op. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quicksilver Posted March 24, 2013 Author Share Posted March 24, 2013 Alle (verzonden) aanbiedingen geldig voor bestellingen uiterlijk bij mij binnen op 31/03. Link to comment Share on other sites More sharing options...
nightcrawler87 Posted March 26, 2013 Share Posted March 26, 2013 Ik heb interesse in een setje remleidingen voor!. Ben erg benieuwd naar de prijs. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Quicksilver Posted March 30, 2013 Author Share Posted March 30, 2013 Dit weekend de laatste mogelijkheid om de remleidingen voor de beursprijs te bestellen! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts