Ga naar inhoud

Exhausist RAM balhoofdsteun voor weinig


 Delen

Aanbevolen berichten

Hallo!

Voor mijn Zumo 220 ben ik aan het rondneuzen voor een (betaalbare) balhoofdsteun.
Nu kwam ik deze voor (erg) weinig geld tegen.

 

Edit; link was deaudt, nieuwe http://www.marktplaats.nl/verkopers/2136005.html

 

Een RAM steun geleverd door Exhausist uit Stiens.
Heeft iemand ervaring met dit bedrijf of de steun zelf? Het is een mooie en voordelige optie!


Gr. Daniël

aangepast door DaniëlU
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dat is een goede! Vraag het bij ze na.

Aan de andere kant, voor 19 euro incl. verzenden wil ik het risico wel nemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor de tip Viffer. Als hij binnen en gemonteerd is zal ik verslag doen!

 

Edit: Supersnelle reactie van ze;

"De bal en inbusbouten zijn origineel RAM MOUNT produkt, bouten zijn volgens mij zwart gefosfateerd staal, Bal is kunststof/rubber materiaal.

Aangezien RAm MOUNT al jaren wereldwijd wordt toegepast op motorfietsen is kwaliteit goed.

Het klem systeem is van aluminium, erg roestgevoelig materiaal is het niet, lever de set met 3 inbusbouten, dus altijd reserve.

Moet eerlijkheidshalve wel zeggen dat mogelijke roestvorming niet door mij getest is.Maar denk dat het wel meevalt."

aangepast door DaniëlU
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb deze ook op mijn vfr voor de zumo 350. Werkt erg goed. Let wel op de diameter van het aluminium, deze mag niet te klein / dun zijn anders zit het niet goed in je balhoofd.

Ik heb nog geen roest gezien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed te horen Cybermoto! Binnendiameter van de RC36 is 19mm, die maat heb ik besteld.

 

Ben benieuwd!

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bal en de bouten zullen idd van Ram mount zijn, echter het systeem zelf niet. Welk idd erg interessant, ik denk dat ik er ook meteen 2 koop, had er een origineel van rammount voor eigenlijk alleen race fietsen, die hebben een dunnere balhoofd diameter, de honda heeft een grotere diameter en die van ram klemt dus niet goed. Moet er zelf 1 voor die van mij hebben en mijn schoonvader nog een voor zijn aprilia rst1000 futura.

 

Had deze trouwens ook een maandje gelden of zo al op ebay gezien, maar daar was die met verzenden enz rond de 30 euro.

Heeft er iemand trouwens nog foto s van meerdere bevestigingssytemen voor een vtec. Heb zelf een zumo 220

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Thanks, dat wat VFROOM en jij gedaan hebben ziet er ook goed uit en volgens mij heb ik zo n ding nog standaard liggen van mijn oude rider 2. Eens even gaan zoeken!!!!

 

Heb je deze beugel gewoon direct bovenop de tankgaten gezet of hem je er nog iets onder zitten zodat de beugel verder omhoog komt?

aangepast door Jacco76
Quote verwijdert, je reageert op voorgaande bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien


×
×
  • Nieuwe aanmaken...