Wouter595 Posted July 17, 2018 Share Posted July 17, 2018 (edited) Dank je wel Luuk Klopt, tis een probleemloze site. Ik heb er al flink rond geneusd en ook genoten van de foto's (voorpret) Edited July 17, 2018 by Wouter595 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wouter595 Posted February 11, 2019 Share Posted February 11, 2019 In het kader van voorbereiden op betere tijden Weer wat rond geneusd. Zo op bikerbetten.de aangekomen. Deze hebben via een partnersite gpswerk.de een scala aan routes die aan te passen en te downloaden zijn. Bikerbetten ken ik van de analoge kaarten die zij voor reclamedoeleinden bij motorhotels in Duitsland verspreiden. De routes zitten goed in elkaar. Degene die ik al gereden heb zijn erg prettig te rijden. Je komt op stukken die je zonder lokale kennis niet altijd vind. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
bjauto Posted February 26, 2019 Share Posted February 26, 2019 (edited) Op de site van de motorclub van het voormalige Signaal in Hengelo (tegenwoordig Thales) staan hun gereden routes ter download: http://signaalmotorrijders.nl/routes.htm Edited February 26, 2019 by bjauto Link to comment Share on other sites More sharing options...
JeroenXTourer Posted April 26 Share Posted April 26 Hoe laadt ik een route in op mijn Garmin dan? Link to comment Share on other sites More sharing options...
skippy Posted April 26 Share Posted April 26 Heb zelf geen Garmin, maar zal niet veel afwijken van een TomTom: modernere modellen kan via WiFi en oudere modellen via een USB kabel aan een computer Link to comment Share on other sites More sharing options...
Petrovski Posted April 26 Share Posted April 26 Hallo Jeroen, ik heb een Garmin XT. De routes die ik heb gemaakt of gekregen mail ik naar mezelf, op mijn telefoon heb ik de Garmin 'Drive' app en als ik ze dan op mijn telefoon wil openen gaan ze vanzelf naar de Garmin Drive app, die verzend dan (via Bluetooth) naar de XT. Zodra ik dan de XT aanzet 'ziet' hij dat er routes zijn en gaat ze inladen (vaak ook al in tracks) dan daarna open ik de route of de track en dat werkt prima. Als ik via een kabel werk zet ik de routes in Basecamp en sleep dan de routes (nadat ik de XT op mijn laptop heb aangesloten) naar de XT, die slaat ze op en zodra ik dan mijn XT loskoppel en aanzet gaat de XT ze eerst inladen en dan zijn ze weer te openen. Succes Link to comment Share on other sites More sharing options...
Smuiger Posted April 27 Share Posted April 27 zonder info over wel type garmin is geen info te geven hoe de route er op moet en nog belangrijker hoe er mee om te gaan. Kan je uren tot dagen over vullen 1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts