Ga naar inhoud

Net een metamorfose gehad en nu al weer een ander ;-)


Patronics
 Delen

Aanbevolen berichten

Tijdens deze metamorfose van mijn VFR van grijs naar zwart was ik zeer actief op marktplaats en andere verkoopsites om onderdelen te vinden.

Op een van deze sites kwam ik een advertentie tegen zonder foto's en een zeer korte omschrijvende tekst met daarin dat er net 17.000 mee gereden was..

Dat had mijn nieuwsgierigheid gewekt, dus wat verdere info gevraagd en wat foto's.

De foto's die ik kreeg waren niet van een dusdanige slechte kwaliteit dat ik daar veel van informatie af kon halen. Na wat initiële onderhandelingen over de prijs heb ik besloten eens te gaan kijken, wat ik daar zag streelde werkelijk mijn ogen en na niet al te veel verdere onderhandelingen was de motor van mij tegen een prijs waar ik hem niet voor kon laten staan..

 

De banden waren nog goed (BT020) maar omdat ik op de zwarte VFR 1000km eerder een nieuwe PR3 achterband had laten leggen heb ik een grote bandenwissel gedaan.. De beide BT020's naar de zwarte en de PR3 naar de rode en meteen een nieuwe PR3 voor genomen. Verder nog een onderhoudsbeurtje olie en filters vervangen (meteen K&N) en komende week komt er nog een MRA Dubble Bubbel op. Denk dat ik zo wel een aardig brommertje heb staan...

 

Nu gaat mevrouw Patronics op de gemetamorfoosde (is dat een geldig woord?) VFR rijden en ondergetekende op zijn nieuwe rode aanwinst :yahoo:

post-5554-0-87460000-1365525920_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Patrick! Leuk dat jullie beiden met het viffervirus besmet zijn inmiddels. Hoop jullie gauw eens op een forumrit te ontmoeten. :m0745:

 

(mooie Marlboro's ook trouwens)

:yahoo:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nice! Veel plezier er mee.

 

Mogen we Vrouwlief hier binnenkort ook verwelkomen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je VFROOM.. daar gaan we voor.. :crossy:

 

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst Patrick! Leuk dat jullie beiden met het viffervirus besmet zijn inmiddels. Hoop jullie gauw eens op een forumrit te ontmoeten. :m0745:

 

(mooie Marlboro's ook trouwens)

:yahoo:

Dankje, gaat helemaal goed komen! We komen zeker een keer op een rit, maar eerst moet ze nog even wat kilometers maken, is al een tijdje geleden dat ze gereden hebt.

Tja die MarlBoroS boutjes... Ik weet ook niet meer hoe ik daar aan kom, ze lagen ineens op de deurmat, dus heb ze er maar op gezet ^_^

 

Volgens mij wil hij van zijn vrouw af, zij krijgt de ex schade fiets en de slechtere banden!!!! :schater:

LOL nou nog ff niet hoor. Met haar rijstijl is het voor nu nog niet zo erg dat er "wat mindere" banden op zitten (ze zijn nog gewoon goed, niet plat en voldoende profiel). vwb de ex schade fiets... Die rijdt nu beter dan voor de schade :schater:

aangepast door Patronics
Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...