Ga naar inhoud

Test nieuwe Pirelli Angel GT sporttoermotorband


 Delen

Aanbevolen berichten

  • Reacties 54
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Heb gisteren met mijn nieuwe set angel GT zo'n 400km naar en door Belgie gereden.

Snelweg droog/nat, binnendoorwegen droog/nat

 

Ben erg tevreden hoe mijn moter in en door de bochten gaat.

 

Mijn setje met Pilot Powers was na zo'n 9,000km (pre-burnout) wel aan de grens dus blij te lezen dat de Angels een goed levensduur voorspellen

 

 

 

 

Tja, wel weer even wassen.....

 

 

 

 

 

 

angel_zpscf386bbf.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mij ziet het er net iets anders uit.7000 km gereden. Voor 1.2 tot slijtnok. Achter 3.6 tot slijtnok.Heb nog geen band gehad die het zo lang bij mij heeft uitgehouden. Normaal moest ik vervangen rond de 6000 km of eerder.Wat vooral op valt is dat de rijeigenschappen nog steeds dik in orde zijn.

Ik rijd met DCT bak en 80% voornamelijk rustige woon-werk kilometers de overige 20% is lekker touren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb getwijfeld tussen de Angel GT en de MPR4. Het is de MPR4 geworden. Net als de angel GT een zeer goede allrounder die een ciruit dagje niet schuwd ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

Kan me vergissen, maar ik dacht dat de Multistrada standaard geleverd werd met de Angel GT.

Pirelli heeft zelfs speciaal voor de Multistrada een aparte Angel GT gemaakt. Over een luxe gesproken waar wij alleen maar van kunnen dromen...

http://www.pirelli.com/tyre/es/es/motorcycle/sheet/angel_gt.html

aangepast door Jacco76
Onnodige Quote verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Had het broertje van de angel gt, de Z8, zeer goed resultaat gehad en zo'n 15000 Km, nu de MPR4, die (michelins) zullen geen 15000 halen maximum 10000 en ik denk dat de voorband daar zelfs niet zal geraken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan me vergissen, maar ik dacht dat de Multistrada standaard geleverd werd met de Angel GT.

Pirelli heeft zelfs speciaal voor de Multistrada een aparte Angel GT gemaakt. Over een luxe gesproken waar wij alleen maar van kunnen dromen...

http://www.pirelli.com/tyre/es/es/motorcycle/sheet/angel_gt.html

De multistrada GT wordt geleverd op Angel GT. Ik heb een multistrada 1200 ABS die wordt standard geleverd op Pirelli scorpion trails. Wat overigens ook geen slechte banden zijn. Maar ik heb geen (geplande) off road aspiraties :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Ik rij al weer een tijdje op de angel gt; fijne band! Als vergelijk met de roadsmart 2: de angel gt is stabieler in de bocht, behoudt mooier z'n lijn. Maar is wel moeilijker in te sturen, ik moet wat meer moeite doen om de motor de bocht in te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...