Ga naar inhoud

Filmen van je motor avonturen


Sicco
 Delen

Aanbevolen berichten

Graag gedaan (het is trouwens AFS, en niet ASF, maar er zijn zoveel mensen die dat verkeerd doen dat ik dat domein ook geclaimd heb).

Een aparte start/stop zou soms handig kunnen zijn, maar met 64GB ter beschikking heb je zoveel ruimte dat wat langer opnemen ook geen probleem is. En met het aparte scherm is het heel makkelijk om onderweg al verschillende blokjes van 5 minuten weg te gooien, zodat je helemaal veel ruimte hebt.

Ja,ik heb het ook ooit eens fout gedaan en ik weet nu denk ik hoe dat komt: vanwege BASF !!! Maar ik onthoud tegenwoordig gewoon dat Frank in het midden staat :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja,ik heb het ook ooit eens fout gedaan en ik weet nu denk ik hoe dat komt: vanwege BASF !!! Maar ik onthoud tegenwoordig gewoon dat Frank in het midden staat :)

AFS staat voor: Alleen Frank Switser......... (en de Zwitserse Frank is toch makkelijk te onthouden?) :rolleyes:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Vandaag even mijn nieuwe speeltje opgehaald op de terugweg vanuit Belgiƫ. Hij staat nu op te laden en hopelijk komen morgen de SD kaarten binnen.

Ā 

big_2010120118124540750092.jpg

Camera sensor

Ā 

5 MEGA Pix CMOS

Camera lens

Ā 

Wide angle Lense 120 degree 4X DIGITAL ZOOM

LCD Screen

Ā 

2.0 inch

Connections

Ā 

usb/avi out

Audio

Ā 

mic and speaker equiped (mono)

Picture format

Ā 

2592x1944(5M) or 3200x 2400(8M)

Video format

Ā 

Mov H. 1080P (30 FPS) 848x480 (60 FPS)

Record Resolution (true HD, four levels for choice)

Ā 

1080P= 1920x 1080@30FPS

720P= 1280X 720@30FPS

WVGA 848X480@60FPS

Frame rate

Ā 

30Fps / 60Fps

Storage

Ā 

Internal: 32M

External: SD/MMC Card external, up to 32G

USB port

Ā 

USB 2.0 Port

Battery

Ā 

1800MHA Built in Lithium Rechargeable Battery

size(mm)

Ā 

Camera : 10(L) x 3.5(Ī¦) cm

Recorder Host : 11.5(L) x 6(W) x 3(H) cm

Link naar reactie
Delen op andere sites

mic and speaker equiped (mono)

Picture format

Ā 

Is de microfoon geĆÆntegreerd of kan je d.m.v. kabel deze "elders" plaatsen?

Ā 

Ik heb zo'n cheapo ebay made in china geval wat op zich een aardig beeld geeft maar het geluid is prut, vandaar de vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb zo'n cheapo ebay made in china geval wat op zich een aardig beeld geeft maar het geluid is prut, vandaar de vraag.

Ā 

De microfoon zit er los bij. Ik kan daarvoor opzoek naar een "mooie" plek die zo min mogelijk windgeruis geeft en zo veel mogelijk motor en omgevings geluiden. Tijdens het Eifel Weekeinde (Hemelvaart) ga ik hem uitgebreid testen. Morgen komen hopelijk de SDHC kaarten van 32 Gb binnen en dan kan ik gaan prutsen met de camera.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Toevallig last van veel windgeruis ?

Ā 

Hij smoort em op een of andere manier, klinkt "nergens" naar in de zin van het kan beter, zie

. Btw dit was nog met de arrows.

De sleutelhanger (meer is het niet ;) ) had ik vast getaped bovenop de kentekenverlichting.

Ā 

@ Hans M,

Ik ben benieuwd, hou ons op de hoogte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt inderdaad wat blikkerig. Bij mijn md 80 kloon, heb ik juist het microfoongaatje afgetaped, om minder last van windgeruis te hebben. Ik zal binnenkort eens een filmpje uploaden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...