Ga naar inhoud

Filmen van je motor avonturen


Sicco
 Delen

Aanbevolen berichten

Kan ik ook nergens vinden. Alleen op aanvraag...

 

Maar hier een gelijksoortig produkt met foto's.

 

 

Brrrr. dat is een smak geld. voorlopig blijf ik wel freubelen met mijn md 80

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is dat nou dezelfde als die Gijs heeft gekocht?

 

Gijs heeft hem voor mij besteld. Twee waren iets goedkoper dan één. Het is jammer dat de belastingdienst met 2 maten meet, er kwam nog ff € 75 pp aan invoerrechten bij. Ondanks dat waren we voor 2 stuks maar iets duurder als 1 via de amerikaanse site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De volgende rit die ik film zal ik even op de motor doen. Ik vond het resultaat ook best wel aardig. Deze cameraatjes worden in behoorlijk wat verschillende revisies gemaakt en er zit nog wel eens wat kwaliteitsverschil tussen. En omdat ze zo goedkoop zijn wordt er veel mee geknutseld. Er staat veel info op het net.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Plak dan even het microfoon gaatje af met een stukje tape, scheelt heel wat windgeruis is mijn ervaring.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is overigens lastig beoordelen via youtube, ik heb in december een filmpje geupload, gemaakt met een panasonic 3ccd camera, die er korreliger uitziet, dan die gemaakt met de md80. Blijkbaar hebben ze inmiddels de kwaliteit opgeschroefd, want normaal gesproken heeft de panasonic super beeld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Afgelopen week een mount voor een normale camcorder gekocht bij www.sportbikecam.eu

Een default beugel samen met een Lift-Kit.

 

Krijg ik alles binnen gister na het werk, dus gelijk maar aan het monteren geslagen.

Wat ze niet erbij verstellen:

- Er moeten twee tapgaten van de tank-cover worden opgeboord naar M6.

- De bouten van de Lift-kit zijn 3/16 inch, en dus niet met een metrische inbus sleutel vast te zetten.

 

Dat ik de tank-cover moest opboren heb ik niet zoveel problemen mee, de boutjes zijn immers voor de sier en doen niets.

Dat ik de liftkit niet kan monteren omdat de inbus maat een 3/16 inch maat is heb ik meer problemen mee.

Alle boutjes zijn normaal metrisch, behalve deze twee.

 

Nou maar weer op zoek naar een 3/16 inch inbus sleutel..

 

ZUCHT... :glare:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je misschien een torx set?

Deze passen als ik het goed heb in de engelse maten inbusboutjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren mijn cam-mount voor het eerst geprobeerd.

Helaas blijkt dat het ding aan het trillen is als een gek zodra ik wat gas geef.

Maar eens kijken hoe ik dat er uit ga krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit trilt wel heel erg. Het lijkt eerder, alsof de beeldstabilisatie op tilt gaat. Ik had zelf een mini cam op de richtingaanwijzer geplakt, maar die beweegt onder het rijden zo erg door de rubber ophanging, dat het hele beeld golfde. Ik zou met deze camera eens proberen om met stabilisatie uit te filmen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het filmen van mijn rij avonturen doe ik niet meer. 2 jaar geleden zo´n camerahouder gekocht via dit forum en deze op mijn motor geplaatst.

Ik dacht laat ik het meteen eens even uitproberen. Dus de videocamera erop geplaatst en vanuit wapenveld de dijk op richting deventer. Na zo´n 5 kilometer en een paar hobbeltjes zie ik de camera over mijn arm de motor afvallen. In mijn spiegel zie ik dat ding ook nog eens een paar keer stuiteren op de weg. Was dus weinig meer over van de camera. Wat bleek nu...... had ik een schroefje niet vastgedraaid of niet goed vastgedraaid :smileystupid: .

 

Is dus een duur filmavontuurtje geworden!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na zo´n 5 kilometer en een paar hobbeltjes zie ik de camera over mijn arm de motor afvallen.

De beugel welke ik gekocht heb is dermate stevig, dat als de camera zou vallen, de tank mee moet gaan. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

 Delen

  • Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

    Je moet lid zijn om een opmerking te kunnen plaatsen of meer topics te kunnen zien

×
×
  • Nieuwe aanmaken...